Wednesday, January 09, 2008

Taurile

Taaskord mängisid rolli asjaolud, nagu minu ujumisriiete puudumine ja Sinu ujumisriiete olemasolu. ma mõtlen, et vahest oli mõte merre mitte joosta lihtsalt talumatu, aga tegelikult oli asi selles, et sina seal meres nii õnnelik ja vaba välja nägid.
Miks muidu oleks ma peaaegu unustanud telefonigi taskust välja võtta? Riietega merre lipata, kukkuda, oh milline rõõm!
See oli omamoodi eelmise aasta ülima suuruse tajumine, mere suuruse tajumine, laine ja mererohuga näkku ja selga, vesi viis jalad alt ja taevas oli all ja ülal korraga.
Küll on tore et Sa ujuma läksid!
Järgmisel suvel lähme jälle Tuhkanale.
Seniks ole tubli ja tule ükskord Saksamaalt tagasi.

3 comments:

Tauri said...

Sillu...Sa oled lahe. Nagu töesti, ma ei suuda nönda ära oodata seda suvel Tuhkanale minekut...=)

Liisa said...

Aga ma nagu seekord äkki ei söidaks?

Sillu said...

Näis, ega kaks korda samas kohas teelt välja ei sõida.
Ma loodan.