Sunday, January 27, 2008

Õhtu pealt on ilus laulda...

Ehk, kuidas ma lähen Eedinst läbi, sest seestkaudu on otsem, astun muusikapoodi ja väljun sealt "Helletuste" plaadiga. millega ma hetkel kohutavalt rahul olen.
Mis veel?
Indreku otsisin üles, tahtsin teada kes ta on.
Hetkel püüa emotsiooni ajel alustatud vestlusele pointi sisse panna.
Tarus olime täna, kuulasime Vennaskonda.
Pizzapoe burks on liiga suur ja seda on tüütu süüa.
Nii raske on võõrale inimesele öelda kõiki neid mõtteid mis alguses peas on, näib kuidagi kohatu.
Huvitav.
Ma olen viimasel ajal teid ainult videodega pommitanud.
aga neis kõigis on ka mingi mõte.
Lihtsalt mõtete sõnadesse paneme tundub mulle praegusel hetkel kuidagi tähtsusetu.
Üldse...
Presskannu kohv on hea, palju parem kui masinakohv. Mati käis eile meil, lisaks sellele käisin ma eile õhtul Annelinnas jalutamas, kena oli, kuulasin segamini gospelit ja jõulumuusikat ja meloodilist rocki, väga harmooniline.
Kaisa tegi kooki ja kartulikotlete...mmm.
Viljalihaga apelsinimahl.
Head ööd, tibu.
Head ööd.
Head...
Hea...
He-he-he.
Sillu

No comments: