Monday, January 21, 2008

Nohunina

Kuidas arvutada korrapärase tetraeedri kõrgust? Väga lihtne iseenesest, aga miks ma vale vastuse saan???
Olen tatine, voodi peal on salvrätid ja soolvesi, Villu on kodus ja lippab ringi, ta on ebanormaalselt armas.
Nina valutab ja aevastused on regulaarsed. Titova läks rõõmsaks kui ütlesin et tahan ka Tsehhi minna.
Merle on siin, süüa on...
Jah, ega meil midagi kehvasti olegi.
Istusin täna Ruunipizzas, Vares ja Karin tulid ka sinna ja Kõust läks mööda ja Taliesin ka.
Curu on veidi ära pööranud, aga vaatame, ehk saab sellest ideest asja.
Muide, rotti ei tasu klaviatuurile jooksma lubada.
Loodan et Pluum saab terveks.
Filosoofia on megapõnev, olin lausa hullumas hommikul, aga Jürka ei tahtnud mind küsida, niuts. Karl Marx ja Engels on meil praegu.
Nüüd lähen ja kasin end natuke ja siis loen ja siis jään magama, sest matemaatikast viskas mul üle ja ühiskonna kodusest tööst ei saanud ma aru.
Well, jah.
Head õhtut.
Sillu ja Villu.

1 comment:

Liisa said...

Ee, geomeetria on nagu hullult lahe. XD