Thursday, January 03, 2008

2008...lootust veel on

Nüüd on ta siis alanud, alles üleeile arvasin,et olen kaotaja, eile äis, et vahest ma siiski võitsin ja täna....täna olen ma jälle kodus, joon teed ja püüan edasisi asju paika panna.
Tartusse tulen ilmselt laupäeval, kuigi ka Mati sünnipäevale oleks olnud tore ulla.
Pean nüüd teatrikuupäeva ära valima ja vaatama kas saan rahaliselt kõiki neid üritusi lubada, ootamatult on mind kutsutud võrdlemisi mitmesse eri paika.

See kuidas ma ajaliselt kuhugi satun on juba iseasi, lisaks kõigele peab ka kooli lõpetatud saama ja ülikooli minema ja uus eluase tuleb leida ja reisida ja rännata, öeldakse, et see mida sa teed aasta esimesel päeva, kordub terve aasta vältel, mulle meeldib.

Soovin teile kõike head sel aastal.

Measure your life in love.

Siiralt teie, Sillu

1 comment:

8=1 said...

Tead, tänu sinu malenditele õõnestus mul enda õega mõned mängud malet teha(ta teab ja oskab käike, aga ei ole asjast huvitatud)!!!