Wednesday, January 09, 2008

Jah, ma nägin lumevalgust, ükskord, kui ma polnud laps...

Ma nägin teda novembri lõpus, Kadrinas ja ma nägin teda eile. Eile oli ta Toomemäel, mina ja Tali läksime koju ja ta lihtsalt hõljus kogu Toome kohal, kogu oma hullutava ja puhta iluga.
Lumevalgus teeb lapseks, ega ma muidu nii jultunult mööda kooli ei hüpleks.
Kuidas elada tões?
Kirjanduse kodune ülesanne.
Vastus: Et elada tões, ei tohi iialgi endale valetada.
Kes on normaalne inimene?
Vastus: Normaalne inimene on inimene, kes ei juurdle normaalsuse ja ebanormaalsuse olemuse üle.
Niipalju siis koolitööst, inglise keele kõne tuleb endiselt ära teha, aga ma väga ei põe. The lazy lady is in da class, jou.
jah, koolis on huvitav, näiteks vaimustus täna Ristikivi mu kirvega kaelaketist ja suutis mõtteid heietades tunniteemast kõrvale kalduda, kena ja üllatav.
Me kutsusime Triinu homseks välja, ta on selline väike haldjalaadne olevus, väga armas minu meelest.
Ahjaa, märkus nende kaldkirjas tekstide kohta, esialgu küll selle ühe kohta. Tegemist on pühendustega inimestele, kes on jaganud minuga mõnd hetke, mis on mulle väga oluline. hetked, mil aeg kaotab tähtsuse ja tajumine on sügavpuhas.
need nn. kirjad on eelkige mulle endale mälukildudeks, aga ka neile, kellele need pühendatud on.
Tänan tähelepanu eest.
"Laps, kes lumevalgust vahtis, see saab lumepimedaks..."
Sillu

No comments: