Sunday, January 13, 2008

Only thing to do is:jump over the Moon.

Ebling tuli meile Tapale järgi, see oli temast suurepärane, kuigi me oleks võinud ka viis minutit bussi oodata. Aga need viis minutit andsis ettekäände, Epsu kodust välja saada.
Alkohol on depressant, kui kümme minutit rõdul nutta ulguda, saab see selgeks.
Isegi kui nutmiseks pole erilist põhjust.
Seega tuleb mul vaid üle kuu hüpata.
Kõne jaoks kirjutasin faktid välja, saan selle ülehomme kenasti ette kanda.
Kohe kordan veel füüsikat, aga üldiselt ei tohiks homme väga keerulie olla.
Matemaatikat võiks ka teha, kuid see jääb vahetunnitööks.
Ott küsis täna, et kuidas mul läheb...ma hakkasin mõtlema, et ma olen suhteliselt õnnelik.
Lennuka hüppe jaoks tuleb hoogu võtta.
Liisu elab Tartus, teeb mingit reklaamifirmapraktikat.
Triin on tore.
Ma olen pokkeris kohutav.
Lihtlaused meeldivad mulle.
Sillu (valmistub hüppama) tervitab ja palub teil end hoida.
Kalli.

No comments: