Monday, January 01, 2007

Saaremaal, aga rõõmune

Ma tahan lihtsalt ära mainida, et mul oli senise elu parim aastavahetus ja ma olen õnnelik, et sain olla Kadrinas koos nende inimestega, kes mulle tähtsad on, nemad ongi minu jaoks õiged :)
Ning pealegi sadas lund, Seebuga vaatasime pool tundi kuidas lumi kiriku katuselt alla veeres, ilus oli ju. Ja lumeingleid tegime ja pool lumememme ja natuke lumesõda ja natuke külakuhja. Ning siis kui me ilutulestiku ajal (Kadrina vald kulutab selle peale varanduse) õues olime, kallistasime ja head uut aastat soovisime ja shampust jõime ja kalliistasime ja naersime, hoolimata sellest, et inimesed meist vaikselt eemale tõmbusid, siis olin ma tõesti väga õnnelik. Olen siiamaani heas tujus ja usun, et 2007 saab hullumoodi lahe aasta olema.
Head uut aastat!

No comments: