Sunday, January 28, 2007

Kõhugripp, lemmikloomad ja tants.

Laua peal on erlessa kõrvarõngad, tass kemikaalse joogiga, pihlakast pärlid ja veel ühtteist. Sillu alustab oma järjekordset sissekannet. Inimesed jõudsid ka lõpuks koju, Goblin on küll haigena Kadrinas, millest on kahju, aga Gala on siin ja Seebu ja Seebu rott, ning teises toas on Erlessa, kelle kohalolekust pole küll suuremat rõõmu, aga ikkagi on hea mitte üksi olla.
Gala ei taha lugeda, ma saan temast aru, aga ta peab (seda ütleb inimene, kes jättis oma vene keele koduse töö kooli ja kes peaks läbi lugema veel 500 lehekülge "Idiooti").
Täna käisin ma Urus, tantsimas, see oli vahva, Inwe õpetas ja Sillu tantsis, ma pole nii ammu tantsida saanud!
Eile õhtul rääkisin Uvathaga, ma tahan teistega arutada, et võiks talle külla minna, muidu on Uva üksi ja kaugel ja kurb.
Ma olen ikka tore inimene küll, pole must maailmale mingit kasu.
Ja ometi on neid, kes minuga koos tahavad olla, kummaline, kas pole?
Õhtul käisin koos Soerdiga Raekoja platsil, kus olid jääskulptuurid, vaatasime neid natuke ja näppisime, sile jää on käe all kuidagi mõnus ja soe.
Seal oli Uru-skulptuur ka, sellline, väikese triumfikaare moodi.
Nüüd ründas mind koduigatsus, ma ei tohiks Tättet kuulata, oeh. tauri hakkas ka minuga rääkima, helistasin just teise tuppa erlessale, et tema essee kohta infot saada, mu kurk valutab endiselt.
Seebu rott on lahe, ta meeldib mulle, kui ta mööda mu kätt ja jalgu ronib ja varuka see son ta mõnusalt soe. Meil oligi looma vaja.
aga nüüd, ma peaks lõpetama ja natuke lugema ja siis magama minema, sest homme on kool, kool on kurjast, aga millegipärast ikkagi vajlik. Maailm on väärakas.
Elu on lill....vabandust, et ma selle sprei ära kulutasin, aga seal oli ju "Legal grafiti area"
Olge tublid, hoidke ennast haiguste ja kurjade inimeste eest.
Mina olen toiduahelas kõrgel positsioonil!
Sillu on ajutine nähe....nagu halvad ilmad või tuulerõuged.
Visa hingega.

No comments: