Tuesday, January 16, 2007

Mul on käe peal veresoontepuu.

Kurk valutab, koolis ma täna ega eile ei käinud, selline nutune olek kuidagi on, eile pidi küll toimuma Liile arvestus, aga ta võttis kätte ja jäi haigeks ning me lõpetasime päeva Zavoodis söömise ja Krooksus pokkeri mängimisega. Nädalavahetus oli tore, ma suutsin laupäeval saada Rakverre sõitva bussi peale (3 tundi!!!) ja Rakverest Kadrinasse. Algne Tallinnasse minemise mõte seega ei teostunud. Meil oli Curu juures lõbus nagu ikka, me laulsime ja olime muidu rõõmused, võimalik et lõhkusime ka Curu läpaka ära, aga ilmselt siiski mitte, ma arvan, et see sai lihtsalt mingi psühholoogilise trauma.
"Idiooti" loen praegu, see läheb huvitavamaks ja hakkab mulle üha rohkem meeldima, mis on iseenesest väga positiivne. Dani on ka siin, ta loeb, Goblin tuleb varsti ja toob siia oma asju, mis tuletab mulle meelde, et ma peaksin ka oma vanematele mainima, et meil veel üks üüriline lisaks on. Dani tahab ka siia elama tulla.
Eile oli Seebul paha, me mõtlesime, et äkki ta on rase, siis elaks varsti meie juures pisi-Seebu, mis oleks päris õbus, või mitte.
Kahjuks oli tal siiski ainult mingi kõhuviirus või asi, ta läks just arst juurde. Ma ostsin talle mingeid kapsleid ka apteegist - nüüd on meil ka iivelduse vastu ravimid olemas - juhuks, kui keegi peaks rasedaks osutuma.
Erlessa on koolis, ta on tubli, ma püüan ka homme minna, koolis peab käima. Tahaks ainult Dostojevskiga enne ühele poole saada.
Teen täna pannkooke.
Head päeva jätku!

3 comments:

Dani said...

Ma tahan teile elama tulla küll, aga ma kardan, et liiga palju meid üheskoos pikaks ajaks on mõnele liiast.
Mina saaksin sellega vabalt hakkama, pohhuist jne, nagu ma olen, aga näiteks Seebu jaoks on teie juures juba praegu liiga palju inimesi...

Siiri said...

Tõesti, teid on seal juba pisut palju...
Varsti kolite nagunii oma kodudesse jälle tagasi.
Üle 3-4 kuu te vastu küll ei pea.

Sillu said...

Kallis Mel, meil ei ole oma kodusid.
Palju on meid pisut jah, aga näiteks praegusel hetkel olen ma üksi kodus....ja see ei olegi nii väga tore.