Tuesday, October 30, 2007

Kuuseebu

Ema kinkis mulle täna hommikul selle luulekogu, Contra autogrammiga ja puha. Seebu ise kinkis mulle sokid, villased, triibulised ja lõbusad. Kohe lippan koristama, siis mässan läpakaga, et saaks normaalse Office'i ja ehk saan Sims 2 ka tööle.
Saaremaal on hea olla, kuigi ilmad on hallid, aga siin on soe ja hubane ja hetkel on ahjus tuli ja ma jõin kohvi ja üldse kuidagi mõnus on kodus vedeleda.
Isa läks täna Leetu, eile õhtul tegime veel ahjus seeni, raamatukogust tõin paar kirjatükki, kohustuslikku träni, siiani on päris huvitav olnud, loen vaikselt, üle viiekümne lehekülje korraga ei viitsi.
Lilled tuleb ka ära kasta, oi-oi, ma loodan et saan enne ema tulekut valmis, tahtsin kooki ka teha, seda munavahuga, mis tuletab mulle meelde, et selle retsept on mul blogis olemas, teisalt, võiks hoopis midagi muud proovida, mingit jäätisega söödavat asja, sest jäätist meil on, suur karp....pealegi pole vanillijäätissega niikuinii midagi muud teha.
...

Nüüd ma lõpetasin koristamisega, huu.
Söök on ka valmis, kõht juba lärmab niiet ma hakkasn kohevarsti sööma, natuke teemamuusikat enne...fk, keegi tohman lasi koera sisse, vean kihla et ta käpad on mustad.
Ma ei suuda vahel seda lauslollust taluda mis siin on.
Niiet ma ropendaks siinkohal natuke, aga kuna ma olen korralik tütarlaps (jah, kuradisarved on hetkel riiulis), siis ma seda ei tee, vaid lähen hoopis sööma, seejärel teen rattaga väikese tiiru.
Tüng, värdjad!
Ei mingit filosoofiat täna. Ehk hiljem.
Olge munukesed.
Teie Saare-Sillu (kõlab haigelt, onju)

1 comment:

Liisa said...

Ainus siis, kui see haige on.