Tuesday, October 02, 2007

Tantsin, tantsin, tantsin

Salsa, Kaisa playlist käib ja pole midagi nauditavamt hetkel, kui juua teed, kuulata seda vabat ja õõtsuvat muusikat. Tartu tänavatel kulgemine on muutunud minu igapäevaseks harjumuseks. Hm, vesipiibujutud.
Haa!
Ma ei oska midagi kirjutada, oi-oi, homme on kirjand.
Loen LaVeyd ja vaimustun tema huumorist, tarkusest ja tõsidusest.
Minust ei saa ilmselt satanisti, aga ma hakkan nende vastu järjest suuremat austust tundma, pole midagi parata.
Reedel lähen Tallinna teatrisse, ema kutsus, järgmine nädal Saaremaale. Koju!
Räna tegelemise kirjanduse tunnis Krossi lulega, mina olin muidugi sillas, mitte keegi ei teadnud temast midagi, inimesed, miks te ei loe?
Njah, aeg on maas, mis ei tähenda et mul kiire ei oleks.
Aga siiski, aeg on maas ja lootust veel on.
23. oktoobril on hambaarst.
Jooge meega teed.
Teie Päikeselaps.

1 comment:

Anonymous said...

Kas Sa pärast teatrit malet viitsid mängida?

:D