Sunday, October 21, 2007

Mõtle vähem, elad kauem

Kadi on ilmselt pannud üles üksikasjalise kirjelduse tänasest päevast, niiet ma ei hakka sellega vaeva nägema.
Oluline on mainida, et ma hakkan ronimas käima, kuigi mul täna kõik lihased valutavad, veel on tähtis, et arvestused said läbi ja et me läheme esmaspäeval Juliuse juurde.

Dani müts on minu käes, palun omanikul soovi korral mulle helistada.

See oli oluline info, ega midagi muud polegi olnud, Kaisa on praegu Tallinnas, mina ei ole, tüng, kas pole.
Aga küll ma jõuan. Sõime just, Kadi peseb nüüd nõud ära, siis ma lõpetan arvutiga ja lähen loen või joonistan, eriti mõnus on see, et mul on palju head muusikat, aega ja häid raamatuid, söepulki ja paberit.
Tõesti, mu elukõver hakkab jälle ülespidi minema.
Oi-oi, pean uurima, mis ajaks söögiraha tuli ära maksta, muidu käin jälle koolis ise näljast hullumas. see poleks eriti hea.
huvitav, kas see palsam, mille ma pähe panin tahab ka välja pestud saada?
Ma ei viitsi eriti, las olla, eks hommikul näe mis oleks mu juuksed on, igatahes nad lõhnavad hästi.
Ootan ikka veel lund, küll ta varsti tuleb, täna langes kogu aeg kollaseid lehti, see oli kena, kohe väga ilus. Mul on hea meel, et ma olen õppinud oma mõtteid välja lülitama, ma tunnen end paljju paremini, kõik on lihtsam, jah. Mõtlemine kahjustab tervist.
Ma leidsin oma vana kooli almanahhi üles, nüüd hakkan teid sealt pärit poeesiaga kiusama, ega luule tule tuulest, neis on ikka mingi sõnum ka sees.
Aga nautige, elu või mis ta nimi nüüd oligi.
Kalli.
Sillu

Kas mõttetut mõtet omades
on mõttekam mõtetest loobuda
või omaenese mõtet mõteldes
mõttest mõttetuks joobuda?

/Helbe Vaga/

3 comments:

Liisa said...

Päris hea luule. Khm. Aga mulle meeldib möelda.

Tauri said...

heee...meil sadas täna terve päeva lund...=)

Sillu said...

niu...
vedas teil, aga ma olen kannatlik