Wednesday, October 24, 2007

Beer!

Mul on õllet, Kadilt sain, kuulan Pink Floydi ja mingit hispaniakeelset muusikat, püüdsime leida Regina Spektorit, aga ei leidnud, tjah, hiljem saab läpakad kokku ühendada ja saata.
Seebu püüab mulle selgeks teha kuidas tema juurde jõuda, see on päris tore, õppima peaks ehk ka kuigi ma jätsin kõik oma raamatud kooli, niiet ma ei oska midagi teha, varsti lähen magama.
Tahan oma unerütmi paika saada.
Hehee, kass kes kõnnib omapäi, tahaks ikka reedet, saaks siit juba minema, täna käisin Emajõe ääres jalutamas, seal oli vareseid ja lehti ja piisavalt vähe inimesi, üldiselt meeldiv. Kooli polnud ka väga hull, matemaatika on praegu lihtna ja bjoloogia elan ka kuidagi üle.
Nüüd tulöi suisa laulutuju peale..heh, homme viin roti Tiiu juurde, eks ta elab vaheaja seal, saab kurki ja muud head paremat, seal on see merisiga ka, kes näeb välja nagu tolmuhari.
"Hommikul on hea, päeval väga hea, õhtuti on erakordselt hea. võin poris tallata, võib vihma kallata, ikkagi on trallalallalaa."
tätte siin.
Nüüd ma mõistan Kadi tundeid ja lähen pead pesema,. pealegi sai õlu otsa...elu on nii ebaõiglane, ka Kadi mõistab seda..jajaa, läbi õllepudeli on maailm vahel roheline.
Kuigi puud juba paljaks jäänud...tahan lund!
Oki, Kadi juba sureb piinades, ma olen sadist..muhahahaahaa!
ok, ligimene armastab.
hiljem jätkan.

2 comments:

Anonymous said...

keegi on vist lonksu ülearu võtnud : D

K.

Taliesin said...

Õlut!
Mitte "õllet".

Ma ei tea, miks, aga kui keegi käänab õlle-õllet-õlu, siis tekitab see vägivaldseid impulsse.