Wednesday, October 03, 2007

"Kõigi teede pikkus ajas on võrdne"

Kas teate, täna tegi mu tuju heaks üks raamatupoe müüja, temast lihtsalt õhkus headust ja elurõõnu, ostsin talt Pärsia muinasjuttude raamatu, see oli kunagi üks mu lemmikuid.
Täna oli mul kirjandi kirjutamine, mis oli päris huvitav, ma pole ammu nii hullumeelset mõttetööd teinud, kui täna, ja lõpuks ma mõistsin, ma sain aru mida Ristikivi öelda tahtis! Jei.
Reedel siis teatrisse, homme on neljapäev juba...õpioskused!!!
Ja ühiskonnaõpetuse kontrolltöö, kui nüüd veidi vähem lustlikku nurga alt vaadata.
Vanaema oli täna siis, tegi meile kartulit ja teed.
Ma loodan, et Jassu saab masendusest üle, ta on tubli, tal on eesmärgid ja ta suudab töötada ja muidu tore olla.
Ahjaa, mu arvuti nimi on Robin, veidi gei aga äärmiselt atraktiivne, ta meeldib mulle väga.
Nüüd ma mõtlen et tahan teed, meega.
Ouch, mina aeti just juhtmesse, aga see on meil siin igaõhtune asi.
Tjah, homme pean ühe plaadi kaasa võtma, Juliusele tuleks ka ta plaadid ära viia, see oleks tore, saaks jälle malet mängida ja juttu ajada ja süüa saaks vist ka.
Nii, nüüd hakkab mu läpakas laadjat nõudma, aga ma lõpetan postituse enne ära, religiooniõpetuse praktikum tahaks ka tegemist.
"Ka sisaliku tee kivil jätab jälje, kuigi me seda ei näe.2
Jah, ma olen ikka veel kerge kirjandi mõju all.
jätke endast ilusaid jälgi.
Austage kultuuri ja kirjandust.
olge tublid.
teie sillu

1 comment:

Anonymous said...

Kuule Sul on täiega ägedat teksti siia kokku tekkinud a ma lähen praegu magama, hilja juba eks ole :)

Ole siis tubli ja kõike parimat Sulle!