Thursday, November 01, 2007

Taevas lööb halliks


Seda ta teeb, eile oli siin küll päike, aga täna on pilvine ja vihmane, eile olin õhtul Leisis, käisime mere ääres ka, toppisin majas takku palgipragude vahele ja isa lakkis, päeval oli meil Kaduga shopping Orissaare moodi...jajaa. Kohvikus olen nüüd viimastel päevadel söönud, Liisa juures käisin ka, viisin plaadid ära ja ajasin juttu. Tahaks õhtul sauna, emps on kuhugi kadunud, ehk tuleb varsti tagasi. Homme tagasi mandrile, Kadrinasse ilmselt, laupäeval olen jälle Tartus.
Pole elul häda midagi, lugesin Salingeri, siis tekkis natuke masendust, aga muidu oli päris hea, ehk jõuan Hemingway ka ette võtta. Tuba hakkab külmaks minema, nüüd rohkem ei küta, lähen ju homme minema.
Juba ongi väljas pime, talv, novemver algas.
Mul pole midagi teile öelda. Aint paar pilti on ühest hallist pärastlõunast.

See on muide meie jänes, ma ei mäleta ta nime, olgu ta lihtsalt Jänes.
Ja see on Rommi.

2 comments:

Liisa said...

Kas jänkul üksi igav ei ole? =(

Anonymous said...

nagu, veel jäneseid? Ma arvan et väga ei ole, tead, Marii ja Annabel ja Rommi on ju ka.