Sunday, October 21, 2007

Mõtelda on mõnus

Nüüd siis teise nurga alt, Ristikivi vist ütles, et alati tuleks tuua kaks vastanduvat argumenti, siis nad tõestavad teineteist ja samas lükkavad ümber.
ma teen kooki praegu, terve korter on õuna ja kaneeli lõhnu täis, ehk teen hiljem mõned pirukad ka kadu lasi jalga ja ma mõtlesun, et nüüd oleks tore midagi kirja panna.
Liisa ütles, et talle meeldib mõelda, ma nõustun temaga, aga ma pean selle ebasoovitatava mõtlemise all eelkõige silmas seesugust pikka juurdlemist ühe probleemi üle, mis hinge närib ja haiget teeb ja mida sa niigi juba kümne kandi pealt vaaginud oled. ehk siis isiklike probleemide üle pea murdmist. kui ikka asjade lahendus ei ole sinu teha, siis milleks närvi krussi ajada.
Iga inimene vastutab nii kaua kuni vastutamine on tema võimuses, maailma päästa ei saa laksust, selle nimel peab töötama ja alustada tuleb iseendast, oma mõtete vabaks laskmisest ja uutele ideedele avatud olemisest.
ohoo, kas siin nüüd loogika ka oli või kas mu mõte kohale jõudis, seda ma ei tea, aga ma olen üritanud ja seegi on positiivne.
Siinkohal tuleks rääkide enesetõhususest ja positiivsest sisekõnest, sellest saab lugeda HTG kodulehel olevate õppematerjalide alt, kui võtta lahti Anna-Liisa psühholoogia või õpioskuste kursus, kes parooli ei tea, võib minult küsida.
Hetkel on taevas üks suur pilv ja päike paistab selle alt, see näeb kena välja.
Parem kui mina, punasetriibulised põlvikud, patsid, sall ja triibuline kampsun, püksid sain õunaplekiliseks...hehee.
Aga mulle meeldib olla rõõmus boheemlane, see mõjub pühapäeviti hästi. ma loodan, et kui ma kunagi oma perekonda oman, siis nad kannatavad mu pühapäevatujud välja. ega ma neile valikut ei jäta.
Isa helistas, ütles et saun saab alles suveks valmis, niuts, tahan sauna.
Nüüd on õnneks ainult üks nädal kooli veel, lubasin nädala lõpus Seebule ka külla tulla, see tähendab et mind võib millalgi ka Tallinnas kohata, kui keegi mind näha tahab võiks teada anda:)
kuulan iiri muusikat, lavatantsu ajad tulid meelde, tantsida ei ole nii ammu saanud, viimati oli vist Riioniga Narva mnt. 89 koridoris üks lõbus ja pikk polka.
Eks ole üks mu unistusi minna Iirimaale ja see päris õige stepptants ära õppida.
unistused, jah.
Oleks nad tõesti see edasiviiv jõud millesse uskuda.
Nüüd kadus päike päris ära, tee on ka otsa saanud, ootan et kook juba valmis oleks, peaks seda ehk korra vaatama minema...nii, koogiga läheb veel jupp aega, uue tee panin keema ja kuna teie ei saa mulle praegu vastu vaielda, siis jätkan oma mulliajamist siin.
Näe, Tauri on online, ütlen talle tere ja küsin mis ta teeb.
oeh, vässu tuleb peale, teevesi sai just valmis, lähen teen endale tassi. Kohe saate ühe luuletusega ka pihta. aga muidu, praeguseks aitab.
Olge tublid, te oskate küll.
I belive in ya!

Hull pani särgi selga
ja läks värava taha
lume sisse
klotsidega mängima.
Mina läksin mööda ja soovisin:
"Jõudu!"
Hull vaatas mulle otsa
ja tegi imestunud näo.
(Mul oli pärast nii piinlik)

/Kaie Pajust/

Tadaa.
Sillu :P

1 comment:

Liisa said...

Hm. Tegelikult kirjutatakse see söna "believe". :D

Ja köik mu andekad mötted läksid praegu aiast välja. Kas öeldakse "möelda" vöi "mötelda"?