Monday, October 15, 2007

Bon appetit...

Hei, põrsakesed!

Mina jälle siin, teen parajasti süüa ja õppisin kirjandust, nüüd tuli mõte natuke siia ka kirjutada, oleks võinud seda juba varem teha.
ma käisin nädalavahetusel kodus, empsul oli ju sünnipäev, vabandust Liisa, et ma sulle külla ei jõudnud :(
Aga muidu oli lahe, meri on alles ja tormab mõnuga. Kohvikus käisin ka korra, Taimi oli seal, valmis mind kohe segi kallistama, see oli kena, segasin neile paar kokteili ja istusime niisama, keegi ei tahtnud end tormiga kodust välja ajada, aga mulle sobis.
Laupäeval olime linnas, bowling ja saun, ujuda oli mõnus, isa üritas mulle selgitada kuidas vee all võimalikult mugavalt kätelseisu teha, lõpuks sain aru ka.
Sõime, jah sõime.
pühapäeval tulin tagasi Tartusse, Karl oli ka õhtul meil, Kaisa tegi kreeka salatit ja me hävitasime suure kausitäie rekordkiirusel, hiljem istusime köögis ja tegime näidissöömaaja, see oli väga edumeelne kuni me ülemeelikuks läksime. Siis läks Karl ära ja me vaatasime Kaduga veel filmi ja siis ma jäin magama.
Täna pidin alles kella 12neks kooli minema, sain hommikul kauem magada ja köögis ahulikult kohvi juua, oi see oli hea!
Mõistsin, et minu ajakäsitlus on väga parmenideselik ja kahtlane, see mulle meeldib.
Nüüd ma tunnen et kõik kondid valutavad ja kõht on tühi, peaks minema vaatama, kas supp on valmis.
Vahuril peaks ka täna aega olema.
TAhaks minema, kaugele ära.
May it be a new chance.
ma ootan huviga.
näeme.
jooge piima.

1 comment:

Liisa said...

Eh, pole hullu. Mötelsingi, et ju sul kiire siis oli. Pealegi käisime nagunii pühapäeval maal, siis poleks sa ikka tulla saanud. Ju kohtume teine kord. :D