Wednesday, October 17, 2007

Wallls inside and around

Pink Floyd - Teine müür
Vaatasime täna filmi, masendavat filmi, julmusest, ükskõiksusest ja sõjast. Nüüd ma olen veel selle mõju all, peaks hakkama õppima, aga ei taha veel.
toredaid asju juhtus ka, näiteks küsis Helmet mult, kus klass nr220 asub ja me kingime Beierile lilli ja Kerpale sain tõendid ära näidata ja kunstiajaloo õpiku sain, kuigi ajasin sellega pool Lutsu personali ringi sebima, neil ei ole ilmselgelt elu.
Ehk tegi see neile rõõmu.
Ilm on ilus, vihma sajab ja natuke tuult on, mul on koguaeg õues palav, aga kurk juba valutab veidi.
Teate seda tunnet, kui keegi tekitab teis tunde, nagu tekiks palavik, süda peksab ja sõrmed hakkavad värisema.
Mina tean
Raske on.
oi, eile olid lätlased tartus: alus, saldejums, jela jt.
ehk Agnes ja Di.
Õhtul käisime koos allyga saunas ja ujumas ja hiljem koos Träguniga Panges.
Majito on mu lemmikkokteil, tooge ämbriga.
Hetkel joon kohvi, teine tass täna, hea kohv on, tõsiselt, parajalt kange, koorega ja mitte liiga kuum.
Huvitav kas tal on mingi kahe kuu reegel?
Vahet pole.
On küll.
Aga mitte praegu.
Ma tahan õppida, see on lahe, kuidas see tahtmine minus elab, ometi ma ei tea, mida pärast kooli edasi teha, ma ei tea lihtsalt.
Ma ei taha jääda paigale, see on kindel.
praegu lõpetan, mõte jookseb kokku ja kohv on otsas.
Armastusega Annelinna paneelmajast, teie Sillu.

6 comments:

Anonymous said...

oioi, sillu

Selle filmi nimi oli The Wall, ehk lihtsalt müür eesti keeli.
Loo nimi on (Another) Brick in The Wall.
Ja see kokteil on mojito.

K.

Anonymous said...

mis puudutab kokteili, siis ma arvan, et asutusedTänan, et nimetähe lisasidkirjutavad erinevalt, filmi puhul on sul ilmselt õigus.
Vabandust.

Kadri said...

Esiteks: see film on õudne ja tekitab tohutu sanity dropi.
Teiseks: mul on tunne, et meil tuleb varsti kokku saada ja juua;)

Unknown said...

MA TAHAN KA SAUNAAAAAA! Ja juua.

Berilac said...

Oh, peab ka millagi Pink Floyd'i The Wall'i ära vaatama. Ja K. mainitud lugu on üks parimaid asju, mida eales kirjutatud. Porgressive rock rocks!

Berilac/Kristjan

Sillu said...

Vabndan trükivigade pärast, jah juua, eks varsti saab.
Saun tuleb vist ikka ise ehitada.
Ja ma nõustun Berilaciga.