Wednesday, August 01, 2007

Tühjas teadvuses on igavene üksindus.

Alustame kõige pisemast, see siin on siis minu rott, kelle nimi, nagu te juba teate on Villu. Ta on lahe väike elukas, ta sööb palju ja närib mõnuga. Tal on aktiivne eluhoiak ja positiivne suhtumine toimuvasse. Ta ei kurda ega tüüta kunagi. Tal on selged silmad mis peegeldavad tema rotihinge nii hästi kui suudavad. Ta meeldib mulle.
Selle pildi tegin ma kevadel Rannus, seal on selline tore bussipeatus, kuupäev peaks olema kuhugi 25nda aprilli kanti, tõenäoliselt 4 päeva varem või hiljem, pigem varem. Olime seal koos perega, Kadu oli ka. Alumine pilt on tehtud seal samas, oli palju võililli. Ma käisin paljajalu asfaldil, tegin võililledest pärja ja pildistasin ennast ogaraks.

Ja nüüd on möödas enamik suvest ja selle mõne kuu jooksul on mu elu kahel korral pea peale pööratud, ja nagu ütleb araabia vanasõna: mis on juhtunud kaks korda, juhtub kindlasti ka kolmandat korda ja mis on juhtunud ühe korra, ei juhtu enam kunagi.
Kerge vasturääkivus? Juhtub.
Vaatasin eile "Seitse aastat Tiibetis", mis oli hea, lausa köitev, oot, ei see oli üleeile, igatahes, olen pärast seda lugenud ühtteist erinevate religioonide kohta. mulle sobib, lugemine. Laua peal on lahti "Nipernaadi" ja "Ameerika jumalad". Sain täna oma rolli ka kätte, ma arvan, et saab huvitav mäng olema.
Kuidagi olen suutnud täna oma emotsioonid kõrvale lükata, see pole meeldiv, aga on oluliselt lihtsam. emotsioonitu, kalk, kuid tugev.
Inimlikkuse hävitamine on kergem kui loomine või taastamine, ma natuke muretsen sellepärast.
Nagu tüüpiline eestlane, kes muretseb endale asju, teeb muretaignast koogi ja kaunistab selle murelitega, et mureperioodil võtta oleks.
Ma olen külmetunud, tahtsin ujuma minna, aga kurk valutab ja pea on ka uimane. hommikuti ei taha üldse tõusta. Unenövabrikust hallid uned tulevad. Unenäguteta uni on kergendus, samas, on minu unemaailm küllaltki inspireeriv - kaasakiskuv ja mitmepalgeline.
Hea küll, ma ei taha, et te end lugemisega tüütaks või väsitaks.
ma kuulan Kosmikuid ja vaatan Gorillaz'i videosid, need on ilusad.
Tõepoolest.
Armastus päästab maailma.
Head ööd.
Teie, ...

No comments: