Wednesday, August 15, 2007

Eksisteerides

"Summer of 69"
Muusika on kõige imekspandavamalt hea asi mille inimesed avastanud on, muusika on tugev, muusika on imeline, ta muudab maailma, ma armastan teda.Tegelikult on "Under the weather" nii ilus lugu, et mul on hea meel et ma ta lõpuks leidsin.
Mida ma täna tegin?
Alguses olin tööl, aga ma tulin sealt ära, sest vaikne päev oli, siis võtsin tolmuimeja ja olin umbes pool tundi tubli ja koristav.
Kui ema koju tuli, sõime, seejärel haarasin ma ratta ja oma muusika, küünlad ja tikud ja läksin Tornimäe surnuaeda, mis on üks minu lemmikuid siin lähedal, seal on palju mu sugulasi ka.
Olin seal ja lamasin vanavanaema haua kõrval, mõtlesin neist inimestest kelle mälestused, kui mingid värelevad sosinad ja kogud ümber minu heljusid, väsisin neist, süütasin siia-sinna küünlaid - vanatädile ja vanavanaemale ja vanaonule, ühele võõrale, kes võis ju vabalt ola mu sugulane ka.
Siis sõirsin tagasi koju, mõnuga mööda tammi ja Orissaarde. Just jõudsingi, olin hiljem natuke kohvikus, kuulasin Dagöt, jõin siidrit ja mõtlesin ilmaelu üle järele.
Nüüd olen kodus ja väsinud, tahaks merre mina, aga siin laamendab sinivetikas ja ma ei saa lihtsalt niisama rattaga paadisillale sõita.
Mis siis nüüd saab?
Ülehomme saan juuksurisse, ma loodan et Marinal on värve, kääre ja palju häid ideid, sest mulle meeldib kui ta improviseerib. Kaotada pole ju midagi.
Hm, Belgia softrock - päris meeldiv.
Päike on veel kõrgel.
eile öösel olime Kaduga koos Orinõmme ja Liigalaskma vahel, kiige peal, kuulaisme Kosmikuid ja jõime õllet ja jõudsime järeldusele, et me oleme ikka täitsa erinevad ja tegelikult on nii lahe, et me sõbrad oleme, ja neiks me ka jääme, ning et mul on lahedad vanemad, kelle moodi ma natuke olen ja et meil on veel aega.
"Et meenutada tallle, õnne mis tohutu, on aega leida tal veel..."
Kas te teate, et "Summer summarium" on nii kurb laul?
Minu jaoks on, sest ma arvan end kuulvat sealt kogu ühiskonna pimedust, pahesid ja hoolimatust, võltsi ja valusat.
Ja mul on kahju.
Oscar Wilde "Dorian Gray portree"
Üks minu lemmikraamatuid, minu voodis, eile ostsin.
Ma tsiteeriksin teile Nietzchet, kui ma teda lugenud ei oleks, aga ma selle asemel lõpetan nüüd, emps tahab ka netti.
Ja temagi on vaba moos vabal maal.
Olge tublid.
Nautige seda mis suvest veel alles on. Olgu ta teie vastu helde ja armuline.
Teie, surmväsinud Sillu.

No comments: