Sunday, August 05, 2007

TAHAN VÄLJA!!!

Kadil on õigus, ma hakkan ära pöörama, ta ütleb, et ma olen täiesti mingis omas mullis, muust ajast ja ruumist väljas, et ma olen kuri ja okkaline ja et ma mossitan ja et ma ei jälgi üldse mis ümberringi toimub.
Ja ma tahan nüüd välja. Kui ma Saaremaalt ära saan, ehk siis lähevad mu mõtted ka eemale, ehk jäävad nad minust siia maha, kui vaid nad ei saaks üle mere mulle järgi tulla. ma ei jaksa nõnda.
läheksin Tallinna ja Tartusse, lihtsalt puhkama, põgeneksin.
Ma tean, et ärajooksmine on nõrkadele, aga ma ei tahagi tugev olla, mul ei ole mingit mõjuvat põhjust, ma mõtlen, et kaotada ei ole ju suurt midagi, vaid võita.
Ma tahan enne minekut leida üles selle kassipoja, kes mind küünistas, ata oli armas ja ilusate selgete silmadega, annaksin talle natuke vorsti või midagi.
Muide, Karl jõudis ka Saaremaale, mängib praegu väiksematega kaarte.
Ma lähen sõidan rattaga ja püüan ema veel moosida, ta tahab et ma tööl oleksin.
Eile nägime me langevat tähte.
You know, it means you can make a wish.
Ma loen Nipernaadit, kadu ütleb, et ta on minu moodi, see on kummaline, ma ei usu et ma nii hea olen.
Kuigi, Nipernaadi meeldib mulle, ta on vaba, ta rändab ja ta aitab inimesi nii, et nad isegi aru ei saa.
"Moondance"
Kunagi tegin ma sellele loole mõttes koreograafia.
Ma vist hääletasin siis Mäolt Paidesse.
See oli lahe. mulle meeldib luua.
Muide ma pildistasin oma märke, aga mul pole praegu vajalikku juhet et neid üles panna, igatahes on mul neid mingi 9.
Nirvana, Kiss, The Clash, Muusikasõber, Rock, Anarhia, Nr. 1. ja veel mingid.
Need esimesed viis on mu lemmikud. Rocki märgi sain Adilt jõuludeks, aitähh Adi.
Keegi ei räägi minuga, mul on vestlused lahti, aga kõik on vait, samas, nagu eku ütles, et ma olen väike värdjas, siis pole ka midagi imestada.
Tegelikult on Eku tore, ta rahustab mu närve, sest temaga võib vabalt natuke plõksida, ilma et selle eest nuga saaks või midagi.
Ja ta aitab alati kui on vaja nõusid pesta or something.
Nüüd ma lähen ja uurin kas Kadi viitsib minuga mööda metsa rattaga sõitma tulla ja ema otsin ka üles, äraminemisejutt tahab veelkord rääkimist.
Vaba moos vabal maal.
Mina oskan moosi keeta.
Natuke peaks veel harjutama.
Kunagi saab minust tippvanaema.
See oleks päris rõõmustav.
Kena õhtu jätku.
Teie, Sillu.

No comments: