Thursday, August 16, 2007

1960-1990

Vahel ma tahaksin oma arvuti aknast välja visata, näiteks nüüd, kui ta suutis kokku joosta siis, kui ma olin just postitusega lõpetamas.
Tehnikat ei saa usaldada, värdjas.
Kuid, ma kuulan hetkel midagi, mis on hea.

man, don't tell me about love and peace
or that the Joneses have a handgun
pointed at me
don't tell me to just say no
i'm an addict, i say don't let me go
whatever happened to sex drugs n' rock n' roll?
now we just have AIDS crack and techno

Guns n' Rosesi versioon, kuulan ja kuulan.
Don't take drugs.
Ausalt, kui keegi minu lähedastest peaks hakkama narkootikume tarbima...ma ei tea mida ma teeks.
Niiet, palun, isegi kui te endast ei hooli, siis minu pärast.
Et üks väike tüdruk kurvaks ei saaks.

Kas teate kui ilus on praegu see päike mis kasevõrast ja pilvedest paistab? terve taevas on pilvine aga tema paistab. Ma olen lummatud.
Täna oli tööl hea, töö on üldse hea, tahan sügisel ka tööle minna. Kohvipoiss tegi mu päeva rõõmsamaks, mitte otseselt, aga ma tundsin ennast õnnelikumana, kui nägin inimest, kes tundis heameelt et sai meie kohvikus ola, Saaremaad avastada ja seda nii siiralt, ta võib olla hajameelne, aga ta on õnnelik sellena kes ta on. Ma austan teda selle eest.

Kuhu minna, kui minna ei ole,
mida öelda, kui öelda ei ole?
Seisan kaldal ja kallistan ennast
enne kui läheb mu laev

Inboil

Enne kirjutasin terve luuletuse, teist korda ei jaksa, aga see salm on ka kõige olulisem, vist. Kunagi kirjutasin sellest essee.
Ma arvan et ma lähen nüüd õue, ei enne teen isale koogi, ma lubasin.
Ta tuleb õhtul Norrast tagasi.
Sometimes I think, i was born too late.
Üldiselt - valet aega ei ole olemas, on vaid valed teguviisid.
Ikkagi mõtlen ma vahel nii.
Nägemiseni.
Teie päikeselaps.

No comments: