Tuesday, July 31, 2007

Kui kasevõras on päike peidus.

Tegelikult on minu toas suvel alati õhtupäike, niiet, kui ma praegu klaviatuuri kohalt pilgu tõstan, paistab ta mulle otse silma ja olenemata sellest kui kurb ma olen, ta suudab mind alati naeratama panna.
Kuulan "Patience"' i, see tundub hetkel kõige parem. Gorillazit tõmbasin ka natuke, isa sai ka juba jaole, lubasin talle ühe loo mälupulga peale panna.
Me käisime üleeile kitsepiima otsimas, suutsime tekitada mõningast segadust Tumala külas, ja õhtu lõpuks jõudsime omadega sauna baari. Istusime seal Kaduga ja jõime üle pika aja lihtsalt Rocki, nii ajaviiteks juttu ajada oli tore ja lihtsalt kuulata, kuidas orissaare olematu ööelu mööda kulgeb.
Nüüd olen vist külma saanud, eile pärast sauna oli juba selline tõbine tunne, täna on pea terve päeva valutanud, ma loodan et ehk ei löö palavikku üles. Sest haige olla ei ole mul nagu tavaliselt aega. tööd on ja sünnipäevi ja üldse, päevad kaovad kuidagi ruttu, ilma et neis suuremat sisu oleks.
Nüüd ma regan ja maksan Curu sünnipäeva mängu ära, pool kostüümist on mul ka praeegu seljas, ma loodan, et mul väga külm ei ole ja ma loodan, et keegi hea inimene mulle telgi pea kohale annab, või lõkke ääres seltsi pakub.
Näis.
All we need is juat a little patience.
Teie, ajaruumis aeglaselt hõljuv ja oma maailma parandada püüdev, Sillu.

No comments: