Sunday, March 15, 2009

Et mõelda mõtteid, mil mõte sees.
Ei oska neid. Täna ei edenenud mu õppimine ka eriti, ei Plotinos, kuigi nüüd on ta mul enamvähem korras, ega ka Augustinus, vana patune jumalateener. Olete "Vita brevist" lugenud?
Soovitan. Gaarderi raamat.
Ja Kivirähu "Liblika" sain osta, algus polnud paljutõotav, aga lõpus neelasin ta lihtsalt ära. Läks väga värviliseks ja õrnaks.
Omadussõnade osas püüan nüüd ja edaspidi midagi ette võtta, et mitte lihtsalt: kena, tore ja ilus.
We must have lunch someday.
Bullshit.
Kas blogis tohib vanduda, ropendada?
Sandriga ajasin täna juttu, ta on nüüd Ühika-Sander. Mõni inimene lihtsalt oskab kaamerate ette sattuda.
Ma olen vist päris hirmus oma sagedase blogimisega, egomaniakk. Aga haige olles pole lihtsalt mitte midagi teha. õppida muidugi võiks, aga noh...sellega on nagu on.
Loodan, et Ally tulekuks olen ikka kobe, saaks jälle reaalselt elama hakata.
Muide, ma vaatasin täna pannkooke süües, et mu käed värisevad täiesti jubedalt. Mul on natuke mure selle pärast.
Eile õhtul oli ka veider, olin rahulikult netis, siis tuletas tõbi end meelde ja ronisin voodisse. Pärast uni ei tulnud, helistasin Curunirile, et talt kaamerat laenata. ta lubas, et saan siis, kui ta Brüsselist tagasi on. Tõprad on terve nädala klassireisil.
Aga kaamera saan, see on hea. Siis hakkas mul vedeledes hullult igav ja ma tõusin uuesti üles, et endale kummeliteed teha. Mu vasak silm nimelt valutab, tegin talle kummelikompressi, teed jõin niisama ka.
Siis avastasin, et Liisa vaatab Indiana Jones'i, noh, seda tulnukatega Peruus. Me käisime seda suvel kinos vaatamas, ma polegi enam kindel kellega koos. Igatahes oli see minu jaoks liiga ulmeline, aga noh, õhtul ühe silmaga vaadata päris vahva. Lõpus tekkis veider assotsatsioon Star Wars'iga.
Njah.
Homme üritan vist loengusse minna.
Näis.
Hoidke end kurjade gripiviiruste ja kevadväsimuse eest.
P.S. Toppisin hommikul rõduaknast pea välja, päike paistis, kerge tuuleke oli ka. Irvitasin ogaralt päikese poole, et näidata oma rõõmu ja lootust kevade osas.

1 comment:

Aure said...

Aga täna paistis ka hetkeks päike.