Thursday, February 08, 2007

Valus on

Igalt poolt, lihsaed, luud, kael, selg ja seest teeb ka haiget....füüsiline ja vaimne valu segamini.
Viimased positiivsed juhtumised.
1. jõudsin eile koju
2. üleile öösel tegin Vahuri köögis pliidi alla tuld
3. ootasime Raekoja platsil Berilaci (millal see oli?)
4.Istusin koos Dani ja Gobliniga Ruunipizzas ja tegin taldrikule smiley face'i
Viimased negatiivsed juhtumised:
1. Ma olen olemas
2 koolis süüa ei saa
3. kui ma tagasi kooli lähen saan sõimata
4. Mingi nilbik ajas praami peal ligi....jälle.
5. Kõik on omadega p''''s
6. ma valutan igalt poolt
7. Ma ei oska Wordis sisukorda koostada.
Ma ei oska öelda, kas kodus olemine on positiivne või negativne, hetkel vast pigem positiivne.
Ma avastasin, et mulle meeldib klassikaline muusik, nüüd ma kuulan Vivaldit natuke.
Ja siis Iron Maidenit.
Hm, telefoniaku hakkab tühjaks saama, minu oma ka.
Ma olen terve päeva seda lollakat klaviatuuri toksinud.
Hm, tegelikult ei ole kõik nii perses, on hullem olnud, ma olen ikka vist rõõmus, et ma olemas olen, nagu ma saan võtta räige pangalaenu enne maailmalõp saabumist....weee!
"Hungarian rhapsody" - see on nii sürr ja ils ja kummaline.
Muide, ma lugesin eile Tšehhovi korralikult läbi, täna loen Balzaci ära, siis on natuke jälle midagi vajalikku tehtud.
Ma tahtsin tegelikult Daleiose kontserdile minna, aga mul on vaja kodus olla, siin ei ole ma nii kasutu.
Olge tublid.
Head õhtut.
Teie klassikaliselt väsinud Sillu.

4 comments:

Eve said...

*kalli*

Dani said...

...ja me teeme elukindlustused, lihtsalt põhimõtte pärast, võtame hiiglasliku pangalaenu, teeme maailmale tiiru peale, oleme õnnelikud ja peale seda kui tuleb maailma lõpp, sünnime uuesti nii, et me saaksime teineteist tunda palju kauem kui seekord:)

Siiri said...

Just, Dani! Õige punkt!

Sillu, miks sa koolis süüa ei saa?

Sillu said...

ma unustasin toiduraha õgeks ajaks ära maksta