Saturday, February 10, 2007

My beloved monster and me...

Hangin endale arvutisse kuulamiseks muusikat, see on toredam, kui Tšehhovi kohta kirjtamine, õnneks sain Antoniga siiski enam-vähem ühele poole.
Goblin helistas enne ja teatas, et minust oleks atraktiivne end Tallinna vedada, aga ma ei saa minna, sest ma tahan sauna ja pärast seda ei lähe enam ühtegi normaalset bussi, üks küll läheb, aga see tähendaks, et ma jõuaks Hoari juurde umbes keskööks, teine võimalus leks sauna mitte minna, aga ma pole tõesti juba paar kuud saunas saanud käia.
Urr! Keegi viis mu meepurgi minema, mulle meeldib piparmündimesi ja ma sõin seda sel ajal kui ma kirjutasin ja nüüd on keegi idioot selle minema viinud....niuks.
Mm, lusika küljes oli natuke mee maitset.
Marii tahtis, et ma talle plaadi teeksin, ma teen endale ka vist ühe, saaks veel head muusikat kuulata, Korpiklaanit jt.
Jeah...õige laul "I'm a believer"
Mitte et ma väga lootusrikkas meeleolus oleks, aga ausalt öeldes, me elame ikka ju hetke seisuga ainult korra ja miks siis seda head võimalust mitte kasutada. tuleb mis tuleb, on mis on, küll ta mööda läheb.
Ma sain teada, et emps pani mind Taani-sõitjate nimekirja, see tähendab, et ma peaksin 15-xx juuli viibima Taanis ja tantsima rahvatantsu. Ma ei oska rahvatantsu tantsida!
Ja Goblini sünnipäev on siis ja folk...urr1
Samas, minna Euroopa suurimale folkloorifestivalile on ka päris lahe väljavaade.
Kui ma kooliga asjad korda saaks.
tegin Taurist eile blogikirjutaja ja rollimängja. palju õnne, Tauri, sinu uued ja imelikud tutvused ootavad sind.
Ma lähen millalgi oma perega päris pahuksisse, hetkel on isegi kõik hästi. emale peab kolimisplaanist rääkima.
Lõpetan nüüd, hiljem ehk veel, elage hästi.
Teie Päikeselaps.

P.S. Tahaks Hannat näha.

2 comments:

Siiri said...

Sillu, miks ja kuhu sa kolid?

123qweasd said...

Hanna. Hanna.

Mul oli küsimus!!!

Aa jaa. Tauri blogiaadress???