Wednesday, February 14, 2007

Kleebu-Seebu

Goblin ja Seebu on siin, Seebu on kleepuv, sest tal oli plaaster käe peal, Goblin laamendab põrkepalliga, nüüd kaotas ta selle õnneks ära ja ta lõi mind, selle eest, et ma selle kirja panin.....koduvägivald, ma ütlen teile.
Tegeliult on mu korterikaaslased: Erlessa, Goblin ja Seebu, ainukene põhjus, miks ma siit ära ei taha.
Ma tahan kodu, pean emale ütlema, et ma kolin välja, sest mul on oma kodu vaja, ma pean selle endale ise tegema. nagu mingi muumitroll.
Make momies not war!
Jah, häid inimesi on olemas, mitte palju, aga üsna mitu.
Mul on hetkel positiivne meeleolu, saaks millalgi gümnaasiumiga ühele poole, oleks veel parem.
Sain teada, et isa läks Taani, see on vahva, kui sa helistad koju ja tahad temaga rääkida ja siis teda pole, sest ta ei viibi sinuga samas riigis.


Ja nüüd postitab ära Seebu, sest Sillut pole enam siin.

No comments: