Thursday, February 22, 2007

It is my world - Metallica

One dich...
Ma
kuulan jälle Rammsteini ja see on ilus ja hea, ma pole nii kaua kirjutanud ja mul on praeu vähe aega, sest ma lähen kohevarsti Tallinnasse, rongiga, sest homme on vaba päev ja Hoar lubas mind lahkelt enda katuse alla võtta. Gops ja Dani on juba Tallinnas, tahaks Riionit ja Mialeed näha ja Hoari ka, Meliani riided on minu käes, tegelikult küll Curu käes, ma käisin nendega ballil, aga tagasi tulles olin hiljem öösel Curu juures ja kandsin mingit imelikku, aga väga mugavat villast ürpi, ning hommikul unustasin riided sinna. Aga Mel saab need tagasi, koos tahvl shokolaadiga ilmselt, sest ball oli just see üritus, mida mul siis vaja oli, üldse oli eelmine nädalavahetus väga tore, ma loodan et seesamane mis mul nüüd ees seisab talle alla ei jää.
Emps ja co tulevad siia, näen neid laupäeva õhtul või pühapäeval, oleneb millal Tallinnast ära tulen.
Eile olime õhtul Krooksus, nad küsisid mult Iiri kohvi ostmiseks dokumenti...wtf, seda pole kunagi juhtunud, dokumenti mul muidugi polnud, üldse oli seal mingi nõme piff, kes meid õhtul ära ajas...see on Krooks - seal võib olla nii kaua kui tahad, see on tavaline, me peaaegu elame seal.
Jalg suri ära...lollakad jäsemed, ja nüüd läheb ta krampi, ai!
Muide, elu on viimasel ajal isegi elamisväärne, suve ootan, väga. Tahaks kuidagi empsule selgeks teha, et hääletamine on tore ja et pole põrmugi vale mind mööda Euroopat kondama lubada.
Beethoven on lahe, kõige lahedam helilooja.
Olge teie ka mõnusad, mina olen.
Teie siiralt lehvitav Sillu.

1 comment:

Unknown said...

Hääletamine on lahe.
Oh, mäletaks ma veel suvel oma kunagist uitmõtet... minna häälega Kreekasse. :D