Saturday, February 03, 2007

Kui Sillu läks Dani juurde ja mina ehk Erlessa tema postituse ära postitasin

Ma pole tegelikult laisk olnud, kuigi postitamisest on paar päeva vahet. Ma kirjutasin ühe sissekande (mis ei olnudki nii halb, kui ma alguses plaanisin) Rate.ee-sse. Ma olen nüüd nädal aega koolist puudunud, see pole eriti hea, aga ma olen olnud väsinud ja haige, niiet...puhkust oli vaja.
Pealegi on mul arstotõend ja puha.
täna on Tartu rahu aastapäev ja Dani sünnipäev, mõlemad minu jaoks olulised üritused. hommikupoole oli nii tore kuulda Untsakaid laulmas igasuguseid vahvaid laule Kaubamaja ees ja vaadata neid lippe ja plakateid ja asju. Tavernas käisin söömas, Martin õpetas Erlessale lingvistikat ja mina jäin pitsale alla, võrdlemisi tavaline stsenaarium.

To be continued
(because the little scum went off to Dani's)
Life is a wee flower, eh!!

No comments: