Thursday, May 29, 2008

Turn the ugly light off, god

Eels, Eels, veelkord nemad, see lugu "Flower", ma pole ju nii emo?
Ja kui olen, siis olen sellega rahul, olen iseendaga rahul.
Nüüd ootab mind külma sõja konspekti ülevaatamine ja plakati koostamine, algus on tehtud, õpik on õigest kohast lahti, pealegi ei tunne ma end selles teemas päris lambana, kuigi aastaarvudest ei ole mul aimugi.
Oete tundnud, et mõnel kurval hommikul päike mõnitab teid?
Erlessa vist tuleb Tartusse.
Ma lõhkusin sügavkülma ukse ära, see kukkus mulle peale, jei!
Ja veekeetja on ka nüüd katki.
Ja ma kaotasin Villu kuhugi ära.
Varsti kukub lagi ilmselt kaela, või ma libastun vannis ja mõistan et vajan seda Selecti käepidemejura.
Sinepitassid on mind sissepiiranud.
Tantsima? Võimalik.
Tiiu juurde? Võiks ju.
Koju?
Kodu?
Mis toimub, miks ma olen õnnelik, mis õigusega minuga nii tehakse, miks mina?
Vingvingving
Ma arvan et elu ei sobi nõrkadele.

3 comments:

Siiri said...

Kuidas sa Villu suutsid ära kaotada?

Aure said...

Selecti käepidemejura. XDDD Gd one. xP Kas Sa oled Villumsi üles leidnud? *worried

Mina küll ajalooks eriti ei vaevunud öppima. Nii ainult eile öige pisut. 20 punkti peaks ikka kätte saama. Eksamitöö oli mingi imelik kah. *happyhappyhapüpüp

Sillu said...

Jaa, leidsin Villu üles, oli sokisahtlis peidus.
Eksamitöö oli ju "jõukohane", aga minu meelest oli see kuidagi mõnitav, et pärast kõiki neid konspekte küsitakse mult nii palju fotoküsimusi.