Sunday, May 04, 2008

Ketsidega nõelanaine

Et Kettamaailma larp oli, mis oli lahe, sest meie päästsime seekord maailma ära. Siinkohal jälle tänud gm'idele, eriti Talile selle hetke eest, kui ma sain reaalsuse ankrut riputada, see oli kuidagi jõulukuuse kaunistamise moodi, väga harras hetk minu jaoks. Martenile ja Lohele tänud öise Aliase eest, Erlessale, minu kallile kolleegile, ka. Ja muidugi tänud nende pingeliste hetkede eest selle lauamänguga ja võluritele tänud nende idiootse käitumise eest ja siilidele ka tänud ja Dibbleri pirukate eest annaks ideepreemia (leidsin enda oma seest küünla). Tegeluikult lähevad tänusõnad kunagi muljetamise alla foorumisse, niiet ma lõpetan siinkohal kiidusõnadega kõigile mängjatele ja korraldajatele.
Et jah, Põltsamaal oli väga lahe. Kahetsegu kes ei tulnud!
Ketsid ostsin endale täna ära, lõpuks. Käisime pärast tagasi hääletamist Lõunakeskusest läbi ja seal oli Converse'i soodukas, jei.
Eelsi lugu "It's a motherfucker" on väga-väga hea.
Tegelikult on siin vahepeal veel igasugu vahvaid asju olnud, näiteks inglise keele riigieksam, mis oli meie kõige ühise arvamuse kohaselt värdjalik ja õhtu koos Mialee, Markuse, Sandri, Manna, Karini, Jaanuse ja Jaanikaga Pirol, mis oli päris mõnus ja vahelduslik, mitte et ma poleks ka teisipäeval Pirol istunud, võimalik et mõnel muul päeval ka.
Öölaulupeol käisime ka muidugi, sai lauldud et aitab, natuke tantsisime ka, kurk valutab endiselt.
Tudengipäevad hakkavad vist läbi saama, olen üritanud neil ikka silma peal hoida, aga ses osas olen natuke lootusetu.
Dnd oli siin millalgi....eem neljapäeval, sest kolmapäeval olime Jõgeval, Sordis ja tegime kevade puhul pidu, hea pidu oli, tähendab, sedalaadi pidu ammu pole olnud, kas ta nüüd seepärast nii väga hea oli. Aga ilmselt siiski vajalik.
Üleüldiselt on see nädala möödunud mõningase pidutsemise ja seltskonnatsemise tähe all, mis on ka loomulik arvestades, et kevad on käes.
ma loodan, et Liisa tuleb siin nüüd kohevarsti Tartusse, et saaks teda ka Pirole ja mujale mööda Eestimaad vedada.
Homme on kooli vaja minna, infominutid kell 11.40, tõeliselt mõttetu, püüan miss Parki tabada, et veidi nõu küsida, selle õnnestumine oleks meeldiv.
Aga nüüd lähen ja loen veel pisut ja siis pidime Varesega väikse tiiru linnas tegema.
Edu teile, mu kallid.
Sillu - kevad peas ja südames

1 comment:

Liisa said...

Kurat, ma loen siin Su blogi ja tahaks kohe praegu Tartusse. Imelik tuju selline järsku.

A, kas ma olen ainuke värd, kes arvas, et ega see inga eksam nüüd just NII hull ka polnud?