Tuesday, May 13, 2008

Pead, pannkoogid ja haritus

Tuiasin (muide, "tuia" on meeletult armas sõna, mis tähendab teadupärast tuvi, või luhtsalt kedagi kallist, u sama lahe kui "munuke") mööda blogisid ringi ja tundsin et tahan ka end väljedada. Mind ajendas Taliesin, kes oli lõpuks jõudnud ka mängu muljetada ja oma tegemistest kirjutada, mõtlesin, et olen küll tõeline grafomaan ja piinan teid võrdlemisi igapäevaselt oma elunatukese kirjeldustega, aga ega ma niisama alla ei anna. Niiet kannatage välja.
Eile õhtul sai Urus käidud, ning pärast väikeste nadikaelte äraajamist oli meil päris vahva, mängisime selle pealaadse asjaga footbagi, seega headbagi.
Paaritunnine sportlik tegevus mõjus siiski kurnavalt ja me tulime koju, Maximast ostsin kohvikoort.
Tehke projektor korda!
Ok, täna on õhtul tantsimine, mul on veel isu Churchilli biograafiat lugeda ja Bulgakovi "Üheksa unenägu" tuleks ka lõpetada, üritan nüüd ajaloolise kirjanduse peale üle minna, eksami jaoks või nii.
Üldiselt on koolis tore käia, täna käisin, jõin teed ja õppisin ajalugu, tunnis on hea.
Homme ja ülehomme ka.
Nii pannkookidega on nii, et eile õhtul tuli see mõte mul pähe ja täna tegi Kadi selle ka teoks, piim oligi halvaks minemas, pealegi olin ma koolist koju jõudes kohutavalt näljane.
Haritus on see asi mida ma siin üritan vaikselt saavutada, ehk oleks tore ka targem olla.
Tulbid tuleks natuke vaasis lõigata, siis seisavad kauem, Kadul sünnipäev homme, kingitusega on korras, kohvi võiks talle ka ehk teha.
Nii ta on.
Kõike head teile.

No comments: