Friday, May 09, 2008

Home with Nirvana

Ja siis vahetab su lapsepõlve lemmikbänd nime ja jäätis ei maitse enam nagu vanasti, ja kahe krooni eest ei saagi midagi osta ja vanemad seavad sulle ootusi ja ootamatult on sul vaba aega ja siis on hiiglaslikud roosipõõsad kuidagi madalamaks jäänud ja keegi ei oota sind kodus sooja söögiga ja sa pead käima üksi pangas ja sõlmima üksi lepinguid ja andma ise allkirju sest keegi enam ei vastuta.
Ja siis sa tunned et oled hoolimata oma noorusest vana, kulunud.
Ojaa, muidugi erudeeritud ja intelligentne ja hulga tutvustega ja võimeline ise alkoholi ostma ja seda ka tarbima ja mida muudki veel.
Aga.
Siis tahaks lihtsalt kellegagi koos kaksi jalutada ja paar sõna lapsikut juttu ajada või päris vait olla, et ei oleks nii erudeeritud, et ei oleks nii täiskasvanud.
Ja siis tulen ma oma tühja ja korras korterisse, ja mõtlen, et mis ma valesti tegin.
Või mis ma tegemata jätsin.

2 comments:

Liisa said...

Pagan. See post on nüüd ametlikult mu lemmik. =/

Sillu said...

ma tänana