Tuesday, May 20, 2008

Eskapismist ja sokkidest

Tagantpoolt ettepoole tulles, kahe ühesuguse soki kandmine on absurdne põhimõte, tegelikkuses ei huvita kedagi, mis sokid sul jalas on, eriti kui sa saapaid ära ei võta.
Tõenäoliselt on sokid algatanud kogu maailmas inimkonnavastase vandenõu, mis seletab asjaolu, miks mul on kapis kümmekond paariliseta sokki. Tegemist on nende püüdega meid kitsarinnalisusest vabastada.
Eskapism tõusis teemana esile juba ammu, sellega on seotud minu hetke vastumeelsus alkoholi suhtes, klaas veini on ok, aga läbud on out, mis seletab, miks mind on viimase nädala jooksul neljale kutsutud. Murphy seadus.
Nii, siis oli esiplaanil arutelu larpi ja läbu sarnasustest ja erinevustest, eufooria ja pohmell. Ka eskapismist kui ühiskonna käitumisviisist olen viimasel ajal mõelnud. Üldse kerkib kogu aeg esile labane küsimus: Miks?
Raha on mul nüüd otsas suht, kojusõiduks lähen kohe piletit ostma, mängumaksu sain ära makstud, suuremad väljaminekud siiani on olnud söök ja puugisüst...omg, elagu inflatsioon.
Köögis on meil gm-miiting praegu, Taliesin ja Ally.
Vabandan oma suutmatust pealkirjas mainitud teemasid sügavamalt lahti arutada, kui keegi väga mu arvamust kuulda tahab, siis võib minuga jalutama tulla.
Nädalalõpus olen Saaremaal, teadmiseks saarlastele, teistele ka.
Nüüd, nüüd käin vist korra poes, kulutan oma viimast raha, sest mind painab shokolaadinälg.
10päeva mai lõpuni.
Kõike head.

1 comment:

Aure said...

Oh jumal, mul on ju mai löpp ja juuni algus nagu sögetiheda graafikuga. =X (Ma käin blogist blogi ja soiun. xD)