Sunday, November 04, 2007

Varjust hüpata üle.

Ma nägin eile nutvat leinakaske, ja falckmees tegi mulle trahvi ja mul oli sllest nii ükskõik, tahtsin ainult küsida, et kus ta oma saapad sai ja kas talle meeldib see töö ja kas see rõve tüüp peab seal olema, kuna ta haiseb suitsu järgi ja varjab mu valgust jne.
nujaa, ja hiljem olid mul jalad märjad, sest lumi muutus veeks ja Liis oli sama nukker kui see kasepuu ja ma läksin koju ja jäin magama, et Tiiu saaks mulle hommikul helistada ja mind koertenäitusele kutsuda, seal läks mu süda närvidest suht pahaks, aga muidu oli ju tore, seda et, see njuufa, kellele ma pai sain teha, ilastas küll mind täis, aga oli ise nii armas.
Homme algab kool, ahhaa, tahaks et vaheaeg edasi läheks, poodi läheks ka, fk, ma pean seda trahvi maksma.
oeh.
Aga pole hullu, saaks kool läbi, saaks siit minema, lugeda ma eriti ei jõudnud, sest Kadi tuli ja rääkis minuga ja nüüd on juba liiga pime, ma lähen ja söön hoopis midagi ja siis ehk Eedenisse, sest ma ei taha siin paigal olla.

ootaja aeg on nii pikk.

Ilusat õhtut, Sillu.

No comments: