Wednesday, November 28, 2007

Nad on kõikjal

Nüüd ma siis tean. Eesti rollimängjad on moodustanud salaorganisatsiooni ja valmistuvad kogu meie kultuuri üle võtma. millest ma seda järeldan? Aga võtke lahti novembrikuu Muusa, sest see on nende salajane häälekandja, lugege ja te saate aru, kui tõsine on olukord juba nüüd.
See on tore, igas Muusas leian ma mõne tuttava näo, elagu Eesti rollimängumaffia!
Kui nüüd elust endast rääkida, siis hakkab mu tervis vaikselt tagasi tulema, viisime täna taara ära ja saime u viiskümmend eeku, sõime selle eest, jassut nägime Eedenis, aitasime tal pükse valida ja käisime Hessus, statiivi ei saanud, kas keegi tahab mulle ühte kinkida? Või soodsalt müüa, oleksin rõõmus?
Nüüd on meil korralik wifi ka, Kadi ostis täna uue ruuteri.
Nägin unes lehttaigna pirukaid ja kui üles ärkasin, küpsetasin natuke, mis oli iseenesest mõnus, Taliesinilt tahaks Renti laenata, muusika on mul peaaegu peas.
Homme on vaja opinion essey kirjutada, with miss Margit Park...oh lucky me!
ma olen kvaliteetajakirjanudsest sõltuvuses, ma lihtsalt armastan neid paksul paberil ja pikkade artiklitega asju, milles on fotod kunst.
Näiteks Cheese ja Muusa ja LoFo...mmm.
Kuna ma lähen homme kooli, siis peaks nüüd natuke õppima, ja siis tahan ma joonistada ja siis seda pildistada ja homme ka pildistada...dreams that can come true.
Optimism võib ola aiult teoreetiline, aga mulle sobib.
Valukramp.
Olge mõnusad ja terved, Sillu.

No comments: