Thursday, November 22, 2007

All the ways are free to go

Hei, nüüd ma natuke kirjutan jälle, leidsin siit kirjtuslaua nurga pealt wifi ja lükasin tooli ka siia, see on peaaegu et mugav. Dani luas netti tulla ja homsest mängust natuke rääkida, mul on kahju et ma Jõgevale ei jõua, bussiliiklus on nõme.
Aga ma saan hambaarsti juures olla ja pärast kooli minna, isegi kui ma seal eriti rääkida ei saa, sest nüüd o mul sealolemiseks põhjust.
Kuigi täna oli suht jube päev, o mul siiski La vie boheme, mis teeb mu tuju heaks ja paneb mind mõtlema, et mul on vedanud.
sibellega rääkisin täna, neil paistab seal vahelduva eduga hästi minevat, leeguanibeebid on juba ära jagatud. igatsen sinna, pole ka midagi imestada, seal on üks mu kodusemaid paiku.
Täna oli koolis leebe, töövarjupäeva puhul vaatasime füüsikas Simpsoneid jms. ja eesti keeles tegime kollaaži ja kirjutasime. Ma suutsin saada hakkama depressiiv-sürreaalse pildiga tühjast toast tooli, silma ja uksega.
Ma olin kurb, see pilt meeldib mulle, jutt tuli ka vastav.
Curu ütleb, et ma võiks nautida ja endasse uskuda, püüan sellega tegeleda, aega peaks veel olema.
Tiiu juures käisime, teed jõime jne.
Pesu püüan nädalavahetusega korda saada, järgmine nädal olen korra Tallinnas, ehk saan ööseks Hoari juurde.
Teie olge muidu muhedad, ma rabelen siin vaikselt edasi.
sillu

No comments: