Saturday, November 03, 2007

Kas sa kuuled kuidas lumi langeb?

See lumevaikuse hääl on üks võimas heli, täna hommikul hakkasin ma naerma, kui Zelor kardinad eest tõmbas ja ütles, et lund sajab, ma olin ikka väga rõõmus. Ma ei hakka pikemalt Kadrinast rääkima, ma ütlen, et tore oli ja nüüd on lumi siin, esimene lumi, see on see ülev tunne, kui oled midagi väga kaua oodanud ja siis korraga ühel laupäeva hommikul, pärast hingedepäeva on see käes. lausa lampi.
Kui keegi tahab siis võib mulle glögi tuua, nimelt on mul täna suht home alone õhtu, Kadi pole tulnud ja teatas, et ei tule ka ja Kaisa on Karli juures. Ema-isa sõitsid ka tagasi, käisime poes ja nüüd on mul kapis süüa, haa1
Muide, reedel oli hommikul tormi ja me ei saanud kohe praamiga üle, lahe oli, toidumessil käisime ka ära, lisaks sellele, et ma kõhu täis sain, visati mind saiaga ja suured maskotid lehvitasid mulle - it was ok.
Koju jõudes avastasin üllatusega, et mu tuba on päris korras, homme koristada pole vaja, õpin ehk natuke, muidu tõotab olla puhkamist pakkuv nädalavahetus.
Olge tublid ja andke teada kui teil midagi toredat plaanis on.
Teie lumehull Sillu.

Kuulake laulu lumeinglist.

1 comment:

Liisa said...

Aga meil ei ole tibagi lund tulnud. :(