Monday, March 31, 2008

Pärast on hiljem

Uurin siin Kanti kohta, et homme Jürgensteinina pädevam olla, nimelt on meil koolis naljapäev, mis annab meile, abiturientidele, võimaluse tungida õpetajate keerulisse ja kohvihõngulisse maailma.
Eile käisin Genialistides "Püüa mind ainult kinni" vaatamas, see oli tõeliselt hea, võimalik et lähen homme ka (kui tasuta pileti saan).
"Kas kuningas elab Sinu tänaval?"
Kohati on nii hea nii hea ja siis enam ei jaksa, homme on ka Birgitil muide sünnipäev, mis tähendab, et pean ta pooleks kallistama.
Sest ta on vahva.
Lisaks kõigele muule heale, sain füüsika eelmise perioodi 4. Ha!
Ja Sander ütles et tal on minuga pilet jagada "Sigmund ja Freud" Sadamateatris - ma arvan et see võib päris hea olla.
Lisaks sellele pean näiteringide vabariiklikule kindlasti publikusse minema, muidu ei tea, kus selle häbi ots.
Füüsikatunnis vaatasime täna "Naksitralle" Me käime alla? Ma arvan et hoopis üles.
Mulle QWERTY süsteem meelidb.
Midaiganes.
Head ööd.

3 comments:

Kadri said...

"Püüa mind ainult kinni" on väga hea. Ma nägin seda reedel ehk enne sind, hahaa. Üldse olid nad üllatajad. Kasvõi see, et Merike nende valgustaja on.
Kultuuri koha pealt veel nii palju, et kunagi ammu mitu kuud tagasi lubasid sa minuga "Peer Gynti" vaatama tulla. Kui sa seda endiselt tahad, siis unusta Jüriööle minek ära(kui sa seda üldse teha tahtsid), või vähemalt planeeri end 19. aprilli kella seitsmeks tagasi Tartusse ja Vanemuisesse.
See on kõik, ilusat kevadet ja ole õnnelik:)

Sillu said...

kusjuures ma alles eile mõtlesin "Peer Gynt"ist, sest lugesin Vanemuise mängukava. Aga esialgu on mul Jüriöö plaani võetud.
Muide, Teatritehas teeb "Kui juhuslik on suvaline?" ka uuesti, et kui sa näinud pole.
Õnnelikkusega püüan nagu tegeleda. Eks näis.
Päikest, sulle:)

Kadri said...

Seljuhul mõtle kähku, sest kui sa ei tule, on mul vaja pilet kellelegi teisele sokutada.