Saturday, March 08, 2008

"Praegu naerate, hiljem nutate, lõpuks harjute" O. Ojaveer naistepäevast ja diskrimineerimisest

Simon and Garfunkel
Laupäeva hommikud on mõnusad kui ei pea midagi tegema, saab muusikat kuulata ja kohvi juua.
Naistepäev on ka tegelikult tore asi, lilli saada on väga meeldiv.
Eile jäin õhtul magama, kui üles ärkasin oli kõht tühi, asi lõppes sellega, et kella kaheteistkümne ajal sõime kesköist pada ja jõime veini.
Nüüd mõtlen, et pesu peaks pesema. Ema juba helistas, soovitas naistepäeva puhul endale midagi head lubada, kaalun seda.
Käed värisevad, see pole eriti mõnus.
Otsisin netist "Häid endeid" aga ei leidnud, seega tuleb need raamatikogust tuuri panna....ma olen ikka jube kohati.
Curuga rääkisin ka, ma vist leidsin lahenduse, tänud talle.
Tahaks teada kuidas filosoofia olümpiaad läks.
Midagi kasulikku võiks ka teha.
Armastusega, Sillu
P.S. Õhtul on genialistides pidu.

1 comment:

Lilleke said...

Tere! Sul on lahe blogi.

Sattusin siia täitsa juhuslikult.
Aga jäin lugema. Ja avastasin nii mõnegi sarnasuse, näiteks Tartu ja Urg ja loodus... mulle meeldib ka nimelt rollimäng. Ja lumi. Täna sadas jälle lund :)

Minu nimi on Rauni. Võib-olla oleme kohtunud, maailm on väike. Aga mina lähen vast järgmine nädal jälle Urgu. Ma arvan, et kolmapäeval. Siis on hea puhata. Et kui sa sinna tuled kolmapäeval, siis võib tuttavaks saada. Mul on pruunid veidi lokkis juuksed. Ja muhelen. Küll sa ära tunned. :)