Saturday, March 22, 2008

Kodumaa pinnal

Tere, mu kallid.
Mul on siiralt hea meel teatada, et sain võimaluse osaleda filosoofiaolümpiaadi vabariiklikus voorus.
Tänud kõigile, kes mind aitasid.
Teiseks tegelesin südamepuistamisega, sain sellega edukalt hakkama ja hoolimata unenägude rängast rõhumisest, tunnen end nüüd paremini.
Trip Tšehhi oli edukas ja rõõmsameelne, saabusime kogu oma õllega tagasi neljapäeval, reedel hääletasime Tartust Orissaarde, jõudsime kenasti, ei jäänud Pärnusse õlut jooma. (Jah, meid kutsuti)
Nüüd olen kodus ja tunnen end mõnusaalt, ajan küpsiseid ja muud sööki näost sisse, peaks ehk loogikat õppia, aga küll jõuab.
Teised tulid Egiptusest ka tagasi, tõid mulle mõnusad riided ja kaelaasja - ilus.
Püüan nüüd oma youtube'i ja blogi seaded ühildada, et saaksin jälle videosid postitada, see oleks muhe.
Muide, reisipildid tulevad ka kunagi.
Sandelt sain laheda vihiku üliõpilasseiklustega, suutsin selle päris ära retsida,, ehk saan millalgi Tarus talle uue koopia teha.
Jah.
Ega muud polegi, vaatan, ehk saan veel süüa või loen või on Rabarocki piletid mulle loositud.
Olge tublid.
Head olemist.
Sillu aka vahva mollusk.

1 comment:

Aure said...

Ha! Mollusk. See on löbus. Meh, ölu. Väkk.