Sunday, October 01, 2006

Kui ma vihmas seisan, kas ma muutun siis lõpuks veeks?

Vahel ma mõtlen et ma olen väike saamatu värdjas, kes ei saa milegagi hakkama. Omajagu on see kindlasti tõsi. Ma ei ole võimeline järjepidevalt siia kirjutama, ja hetkel ei ole mul mingit tahatmist hakata ka vahepealseid sündmusi kokku võtma. Märksõnadeks võiksid olla: urg, rollimängjad, kool, uni jne. jne.
Täna oli ilus, ilus äikeseilm, olime Urus, kui Galatea helistas ja ütles, et väljas on äikesetorm. Me jooksime õue, niii-nii imeline! Ma armastan seda ilma, vihm, välgud ja müristamine, puudelt langeb lehti munakividest tee peegeldab laternavalgust. Ma seisin seal vist mingi pool tundi, ligunesin läbi ja ahmisin seda kõike endasse. Mere äärde tahaks, ma sain täna aru, et ma olen kuu aega meret eemal olnud ja tunnen temast nii kohutavalt puudust.
See selleks, mõningaid ergemaid mälestusi panen ka kirja. Täna hommikul näiteks kohtasime tänaval emo-tuvi, ta jäi auto alla, nagu rataste vahele ja sai karmi shoki ja kerge vigastuse, meil kulus oma kümme minutit et ta tee pealt ära saada, ta kõikus ja tiirutas ja Goblin tõstis ta saapaga kõnniteele. Siis me läksime sooje saiakesi otsime, me käisime vist umbes 6 korda üle Riia mantee, sest me ei suutnud otsustada kuhu me minna tahame.
Millalgi minevikus toimus ka Uru avamisüritus, ei mäleta kahjuks midagi eriti, Jaanus oli Tartus, Urule kingiti kala, mis pikka aega haises, me tantsisime palju Error 44 (või oli see 49( rahvatantsu...weee!
Elesgali asju arutasime, Uru katusel, koos hea veiniga, tulemuseks oli impro-larp, mille käigus maabusid Urgu tulnukad, Edgar tuli üles leida, kõikjal olid laibanukud ja Uru telefonile tulid kahtlased kõned, teemaks poliitika ja Elesgal. "Kell on 23.00. On aeg ärgata"
Kummaline on see, et viimase nädala jooksul olen kodus magand kaks ööd, millalgi vahepeal käisin koolis ka, reedel oli tore rootsi keele tund. Capoeira on lahe! Ma püüan seal korralikult käima hakata.
Reede õhtul oli meil lõbus seik veinipudeliga, me läksime sellega rõõmsalt Pirole, et see seal lahti teha ja ära juua. Korgitseri meil muidugi polnud. Mina ja Seebu käisime wc-es, ja kui me tagasi jõudsime olid teised suutnud pudelisse lükata pastapliiatsi, eesmärk oli kork sisse lükata, mis ei õnnestunud. Ivell küsis möödujatelt korgitseri, kuid neil ei olnud. Mialee võttis juhtimise enda peale, mõne hetke pärast käis plaks, pudelikillud olid nii siin kui seal ja meie vein voolas rõõmsa jjoana mööda treppi alla. Asja tegi koomiliseks see, et pärast veerandtunnist mässamist oli pudelikork endiselt sügaval pudelikaelas kinni.
Hää küll, ma ei jaksa rohkem, ma tahan magada, natuke peaks svenskat ka enne tegema. Homme lähen uuesti Vanakaru juurde, õigemini lähen ja saan Ohpu käest raamatuid, et oma ajaloo tööd teha.
Emps tahtis Tartusse tulles Urgu näha, ma lubasin ta sinna viia, huvitav kas temast saaks rollimängja?
Head ööd mu armsad sõbrad, nautige ilusaid vihmaseid sügisõhtuid ja helistage aegajalt oma vanadele tuttavatele, et küsida miks nad ei maga ja kas nad ikka teavad, et Maxima on tegelikult T-market.

1 comment:

Aure said...

see oleks ka imelik kui sa viitsiksid pidevalt kirjutada siia. :P

mina küll ei viitsi xD


~liisa