Monday, October 30, 2006

huligaanselt sisutu

Ma oskan hästi kooki teha,sokke ma veel nii hästi kududa ei oska. Vihma sajab kogu aeg, pesu vist ununeski kuivama viimata, njah, ma pean minema millalig Töllu kontserdile, sest töll on hea. Eile nägime enne ärasöitu Tartus Kuribohi, see oli ka tore, kuigi ma sain teda kallistada
läbi autoistme. Mulle ei meeldi läpakal kirjutada, ma ei leia täpitähti ja capslock on koguaeg ees.
mu plaadid jäid lnna, siiamaani olen hakkama saanud, kuigi terve tänase päeva magasin maha, Väikest Printsi lugesin veel, mulle meeldib. Neljapäeval saan Talinna, muide, isa ostis mulle riideid, erlessa nentis, et ma näen välja nagu postmodernistlik baleriin.
Olgu sellega kuidas on, mulle tundub, et ma hakkan kusagilt inspratsiooni leidma, pildistada on veel vaja.
Ma ei saa aru, kuidas on v6imalikolla seesmiselt nii kokkuvarisenud ja samas edasi elada. Ma parem ei m6tle selle peale, ma ei taha jälle kokku vajuda nagu eile 6htul.

I think i'll just keep going, someway.

No comments: