Wednesday, August 02, 2006

uus algus

Seitse jalga vett kiilu alla ja eks ma alustan jälle. Siinolev on minu avaliku (b)logiraamatu esimene sissekanne ja ma püüan seda ka mingil määral elus hoida.
Te ju aegajalt pärite mu blogi järele ja siin ta siis on selline kontrollitud ja tsensuuri läbinud. Kirjavigadest ei saa ma sellegipoolest üle ega ümber.
Jeh...2 august, veel. Täna oli minu jaoks töine päev, keetsin, koristasin ja kokkasin. See on kõik tore küll, aga nuh, kui ikka õli pritsib ja koer liha ära süüa üritab, siis hakkab üle viskama. Õhtul sai kergelt lebole, külastasime üht empsu kolleegi, Muhu Põhikooli direktorit nimelt, ta on tõeliselt tore inime ja me polnud tema juures ammu käinud. Mina, Marii ja Annabel ahistasime tema uut trenazööri, see oli lõõbus, siis viskas isal kriiksumisest üle ja ta õlitas seda, nii umbes kümne minuti pärast kriiksus kaadervärk sama lõbusalt ki ennegi.
Süüa sai ka, see on hea, kuigi mul on tunne et maa olen viimastel päevadel mitme nädala toiduvarud endale sisse ajanud. ja jätkan samas vaimus.
homme teen seda oivalist toorjuustukooki, kirsikastmega lihtsalt suurepärane, viimane kord läks viimaste tükkide nimel tihedaks rebimiseks.
Maret mainis et läheb reedel linna ja ma vist ka, peab merepäevade kava üle vaatama. Seal on see lahe laat ka, mul on Kärtsile sünnipäevakingi jaoks mõned ideed...
nii, ahjaa, meil käis siin hulgem sugulasi, üleeile lasi õuepeal üheksateist inimest ringi, kerge laagri tunne tekkis, nüüd on juba parem. Kallid sugulased huvitusid larpist, hämmastav, Indrek rääkis mulle Uru varasemast ajaloost, ja ka ühest lõbusast hansapäevade seigast. Ning tädi Pilvi pidi nahast välja ronima et rohkem infot saada, ta on mingi 65 vist, aga tõeliselt vitaalne ja lahe isiksus. Ma täiesti kujutan teda ette mingis kostüümis nui käes mööda metsa lidumas.
Siin oli äikest ka, seda küll varem pisut, välk lõi telemasti ja keeras meie muusikakeskuse rappa, ma kaotasin oma Dagö plaadi sinna sisse....nuuks!
Aga isa ostis mulle Metsatöllu "Sutekskäija", see on mingi 20eeku lugu, aga ma ei suutnud seda enam käest panna.
Njah, nüüd kobib Sillu varsti unele, sest Sillul ei ole püsiühendus ja Sillu on väsinud ka ja Elesgalist peab ka veel läbi põikama.
Blogimiseni :)

1 comment:

123qweasd said...

Ma tulen sulle külla.