Thursday, August 31, 2006

Ei ma nuta Saaremaada....

Pole ammu midagi kirjutanud, kuigi ühteist ikka juhtus. Nuh, Curu sünnopäev oli ju väga ammu, nii et sellest me ei räägi...."Kes vana asja meenutab, sel silm peast välja" . Kohvik avati igatahes juba 18ndal ja mina sain ka kohe töö, jalad karjusid kolm pärva appi, põhimõtteliselt järjest 11 tundi püstijalu pole naljasi, eriti kui pärast sellist päeva koeraga jooksmas ka käia. Aga ma arvan et see tasus ennast ikka ära, kogemust sain ja natuke rayha ka. 27ndal oli Kärtsi sünnipäev kuhu ma kenasti kohale tulin, päev enne linna jõudes oli õhtu ja öö Urus, kus me ei jonud Montemarosot ja Gopsi püksirihm ei kadunud minu süü läbi. Ei, seda ei juhtunud, see oli enne Curu sünnipäeva, tähendab, seda ei ole juhtunud. Igatahes, kui ma reedel linna jõudsin sõitsin taksoga Curu juurde, sest Kadi teatas et ta on seal ja Gops tuli ka sinna ja kuna Curu juurde minnes peab süüa kaasas olema, läksime me kenasti Herne poodi ja ostsime kilo kanapihve, krõpse ja Hustlerit. Nõnda. Muide, te ei taha näha kuidas Curu tantsib, ausalt, see on võrdlemisi hirmutav. Vot, siis me olime seal ja niisama tsill oli ning Curul viskas meist üle ja me läksime Gopsi juurde. Bussipeatuses (Kesklinn) viskas meil üle ja me võtsime takso (Kesklinn - Anneturg, 40eeku) Goblini juures kuulasime peamiselt muusikat, ma käisin korra Tühjuses, ühtlasi avastasin endal peavalu ja palaviku. Mingi kella 4 ajal läksime magama.
Hommikul kenasti kodu poole bussiga 3A, minu puhul tähendas see seda, et ma ei viitsinud kotiga 30 m rohkem käia ja sõitsin terve ringi ära, Goblin tappis aega ja sõitis ka. Ja nuh, ega midagi ei juhtunudi sel päeval, õhtul kõndisin läbi linna küpsisetort käes, mis muide varastati urust ära, me tahame oma ahjuplaati tagasi.
Kärtsi sünnipäev möödus ilma elektri ja alkoholita, mina sõin paratsetamooli, palaviku vastu. Suht vahva oli, vahukooremäng on out. Nii, ahjaa, kallistan kõiki kes seal olid. Magama saime kusagil peale 3, Kui Kadi ja jaanus ära läksid tekkis diivani pääle ruumi ja ma magasin hästi. Hommikul jälle bussi peale, mingil segasel põhjusel sõitsin Goblini juurde, käisime T-Marketis, Gops hullus, ta ostis kokku kohukesi jms. Igatahes, hommikusöök oli olemas. Kella kolme ajal läksin bussi peale, ainult et vale bussi peale, koperdasin mööda linna üle tunni aja, lõpuks jõudisn kesklinna tagasi, otsin bussipileti Saaremaale ja süüa ja Kärts ja Kadi saatsid mind bussi peale ja ees ootas 5tundi haiglast loksumist. Hm, praami pealt nägin kruusalaeva laadimist, vahva, merenduseõpiku pildid on selle kõrval nohu. Oorti kuulan, laenasin plaati, kui karbi kodus lahti tegin sain shoki, pildi pealt vaatab vastu Sünter Sass, appi, mis ajal ta plaadi juba välja andis? Tegelikult polegi see oluline, lihtsalt omakandi inimene,mul temaga mingit sooja sõprust pole olnud ja vist ei tule ka. Aga muusika on hea.
Täna käisin Goblini juures husbarde joonistamas, nüüd teen suurele lehele põhijooned ära, kui Kadrinast tagasi tulen värvin ära ja siis lähen edasi husbarditantsude juurde. Teen oma projekti ära.
Lubasin empsule et olen korralik ja ei hääleta ja tegelen hoolega kooliasjadega, argh, ma ei taha kooli minna. Esimene periood Beier ja ERNI....urrr! Seebule peab homme helistama.
Täna koristasin ja vahetasin kardinad ära ja nüüd hakkab tuba ka looma. Väsimus.
"Ennem Kesselaid see liigub Lalli Tooma laudile
ennem rott võib kassi murda, kui su jätan järele" /J.Smuul/
Muide, narkolaadungeid veetakse tänapäeval allveelaevadega, huvitav kas keegi sai inspiratsiooni laulust "Yellow submarine"
Hm, kohikus sõimati mul nägu täis, mingi tädike marssis sisse ja kukkus mind lihtsalt lampi sõimama, et me tegime kohviku ja poola riiete poodi ei ole enam (on küll) ja et see on nii vastik kõik.
Midaiganes. Mul on metsavendade laulu sõnad peas :)
Võimalik et ma olen siis millestki juba varem rääkinud, võite mainida kui olen, kui ei ole võite ka miskit vahvat mainida.
Head ööd, palju makarone ja rongipileteid kõigile.

No comments: