Friday, April 03, 2009

Roosast kivist redelil, sind ei olnud seal peal...

Kevadpõrnikas pistab pea mulla seest välja ja uudistab päikesega ülekallatud maailma. vaikselt ajab ta end jalule ja asub otsima lähimat kohvitassi.
Ehk kuidas kevad mind kätte sai kui ma eile õhtul Coffe-in'st välja jalutasin.
Ilm oli ilus, haruldaselt hea, mina läksin genklubisse. Jõime seal veini, mängisin malet, enne veini üks võit, pärast veini üks kaotus.
Hommikul panin pesumasina tööle, pesin nõusid, mõistsin et kohe ladina keelt õppima hakata ei viitsi.
Nüüd molutan niisama, lähen varsti välja.
Nii "Happy-Go-Lucky" oli mul üleeile vaadata, tore film. Minu meelest tsipa naistekas.
Aga omamoodi sama filosoofia mis mul endalgi.
"Reality? - I don't want to go there."
Väärib vaatamist. Kuigi Leelol on õigus, lõpplahendus on liiga romantiline.
Keegi neiu jälitab mind, või on juhus, et ma teda igal pool näen.
Vägagi huvitav.
Pesumasin lõpetas.
Off i go.
Stay happy!

No comments: