Saturday, February 28, 2009

Ergo Petab ;)

Veider on ukuda, et teine inimene saab aru mida sa mõtled, lma et seda välja ütlema peaks. Veel veidram on uskuda, et ta saab aru, mida sa tunned isegi siis, kui sa talle otsa ei vaata. Aga pilgus paistab mõistmine, või on see vaid mu hea kujutlusvõime. Aega on oodata ja vaadata, mis saab.
Tuhnin oma vanade plaatides, et mp3-mängja sisu värskendada.
Eile käisime Arno juures saunas, nagu Kärts ütles, et kui põrgus on sama kuum kui saunas, siis on seal igatahes mõnus. Ühesõnaga, saun oli jumalik.
Kuigi kella kaheks olin ma täielik unekott, mis tähendas, et ma tõmblesin ja möliesin koduteel rohkem kui muidu. Ilm oli imeilus, kuigi koju jõudes olin ma täiega vettinud, aga siiski, inimesed ei ole väärt nii iluaid ajui nägema...või siis on.
Kuulan Vennaskonda, pole nagu enam see mis kunagi.
Aga dagö oli hommikul sama hea kui Uuel tänaval.
Varsti Kadrinasse, sõime just, nüüd tuleb end ikkagi õppima undida, sõnaraamat ka voodise kaasa, et Ponty filosoofiast midagigi aru saada. Neetud referaat.
Ok, ma lähen ja naeran.
Lehva

3 comments:

Aure said...

Toit oli hea. (Mulle meeldib sisutuid kommentaare jätta.) Ja sul on lahe uus pilt. :D

Kadri said...

Oh, pagan. Nüüd, kui kõik on Kadrinas, siis mind ei ole (muidu olen ma seal mitu nädalat järjest olnud ja ei kedagi).
No kurja küll.
Ehk ma jõuan Aprillis Tartusse või midagi.

Milady Verity said...

Sillu kallis, kas sa olid purjus, kui sa seda postitust kirjutasid? Nii palju kirjavigu ei tee isegi mina purjus peaga ^^ heh, kalli.