Monday, December 10, 2007

Purjus pea ei tea juuste kainuse valu

Tänane päev oli puhas saast, parim osa oli see, kui ma sain Curu juures üksi koristada ja muusikat kuulata, aga ilma selleta oleks ma ka ringi berserkinud.
Lihtsalt, hoolimata minu hullust õppimisest põrusin ma ajaloos, mul ei olnu kellegagi koos süüa, Kerpat polnud koolis ja üldiselt kippus asi kurvaks.
kurva tuju päev.
homme on kirjand, selleks ei pea end vähemalt segi õppima, kirjutan ehk ühtteist välja ja võtan siis kaasa, ainuke negatiivsus homse õndsa tuleviku sees on inglise keel koos Margitiga, oh well, could be worse.

ENESETAPJATE KLUBI

vanamehed üsna eakad
tornist hüppamas on "peakat"
aga puudub veepind sile
maanduvad nad asfaldile

valmistumas just üks mega-
vana halli habemega
aega röövisil talt juudalt
võtsin väikse intervjuu talt

mis sind vanamehe juppi
meelitab suitsiidikluppi?
Vanamees ei ajand jama
kukkus lahkelt seletama

benjit hüpatud sai eile
selle peale enam meile
püksigi ei tule kusi
teravamaid elamusi

vajame ja siit need saame
aidaku mind jumal -aamen!
seda öeldes minust taandus
hüppas ja pea peale maandus

kostis vaid üks tume mütsak
vana kukkus nagu nutsak
vaikselt lebama seal jäi vaid
veri pritsis möödakäijaid

Selle contra luuletuse luges ette mikk, mulle päris meeldib:)
Hää küll, ehk lisan hiljem midagi.
Hetkel, lehv
Sillu

No comments: