Tuesday, December 18, 2007

Inkognito

Mul on tõsine põhjus arvata, et väike prints tuli asteroidilt B 612. Keegi türgi täheteadlane on seda ainult üks kord 1909. aastal läbi teleskoobi näinud.


Tol korral tõestas ta suurejooneliselt oma avastust Rahvusvahelisel Astronoomia kongressil, aga keegi ei uskunud teda tema ülikonna pärast. Suured inimesed on juba niisugused.


Asteroidi B 612 hea kuulsuse õnneks käskis üks Türgi diktaator oma rahvast surmanuhtluse ähvardusel euroopa moodi riides käia. Astronoom tõestas oma avastust uuesti 1920. aastal, seljas aga oli tal väga elegantne sabakuub. Seekord jäid kõik temaga nõusse.

Näete kui oluline on see, millist ülikonda te kannate...siinkohal teatan, et suutsin oma toast kokku korjata meeletu koguse musta pesu ja selle koju viimiseks ära pakkida, nüüd tuleb mul veel tolmu imeda ja pea pesta ja tegelane korda teha ja natuke lugeda ja siis lähen uuesti magama.
Kool võiks juba läbis saada, igatahes lasen siit reede hommikul jalga, pileti ostsin ära, koju...koju!

Kimya Dawsonit kuulan, mõnus nagu ikka, elu kulgeb ja voolab...taostliku rahuga jälgin ma vastandlikku maailma.
Oh teid põrsaid....Muide Kata oli jube õnnelik oma tiibade ja võlukepi üle ja me mängisime õhtul Kavelipoja mängu, mis päädis dramaatilse hetkega, mil Tartu linnapea Rusa varastas rahvuslikku aarde, mis oli suure vaevaga päästetud Ingmani käest ja toodud välja Marja tänava alt.
Kaisa tuleb homme Star Warsi vaatama, ma loodan, et ma suudan seekord oma mõtted koondada ja loogiliselt ning oma Int skoorile vastavalt mõelda.
Aga ma eeldan et üldiselt saab lõbus olema, kui vaid nii meeletult kiire kõigi asjadega ei oleks. Hinded võtta ja Punga juures käia ja kaardid ja kingitused...kas ma nüüd jõulupeole jõuan hakkab juba kahtlaseks muutuma.
Teate, ma nüüd hakkan tolmuimejat piinama, olge õnnelikud, et te seda minu eest tegema ei pea.
"kalli"
Teie, siiralt, Lillelaps.

4 comments:

Liisa said...

Jah, jah, see jöulueelne nädal on piin. Ja ma ei vöta selle leevendamiseks mitte midagi ette.

Sillu said...

võiks öelda et see on omamoodi masohistlik traditsioon...

Kadri said...

Tartu linnapea Rusa? :/

Sillu said...

tegelikult küll Krusa, aga mul ununes see koguaeg ära, Rusa nagu assotseerus millegiärast....huvitav...jou