Friday, December 07, 2007

Päike läheb looja...


"Taas kord koidab päev, kus sind ma endas näen ja oma olemuse paremaks muudan..."
Indigolastega on mu tänane õhtu, karin oli ka siin, tegime glögi ja sõime piparkooke, nüüd on see hetk kus ma välja hakkan tahtma.
Bioloogia arvestus oli täna mõrvarlikult raske, aga kehalises sain kõik õnneks tehtud ja pärast tune Wiiralti vaatamine mõjus ka hästi.
nüüd üritan endale paremat olemist luua, esmaspäeval on ajaloo arvestus.
Mul on endiselt raha vaja, manna ütles et tal on ka mingi töö mulle jagada, homme põikan Curu juurest läbi, vaatan kuidas see päkapikk seal raamatutega hakkama saab.
Nii, mu arvuti mängib mulle mäkra ega lase mul osasid filme vaadata, heli ei ole, ehk oskab keegi nõuga aidata+
Koristada oleks siin vaja, Signe tuleb Tartusse niiet kõik eab kenasti särama.
ma olen kohutavalt väsinud, aga eesmärgid on ka midagi väärt.
Ma olen saanud aru et ma olen Ilust sõltuvuses, kahju et oluga nii palju valu kaasa tuleb.
aga ikkagi on ta seda väärt.
tahaks lennata, niisama, langevarjuhüpe ehk toimiks ka, aga praegu on talv, oleks siis lund vähemasti.
Oeh, aitab ka.
Olge õnnelikud.
sillu.

4 comments:

Kadri said...

Tegelikult on praegu veel täiesti sügis, öelgu see detsember mis tahes.

Tauri said...

töenäoliselt on sul arvutist möned koodekid puudu...o.O

Anonymous said...

siit saab häid koodekeid:

http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

Sillu said...

Tänud, probleem on lahenenud:)